سه پسر جوان که به خاطر اختلاف حساب مالی دختری را به دام انداخته و در بیابان‌های ورامین از او سرقت کرده بودند، پای میز محاکمه ایستادند.
کد خبر: ۱۲۱۴۰۸۹


26 مهر سال گذشته دختر ۲۲ ساله‌ای به نام الناز با مراجعه به پلیس ورامین از سه پسر که وی را ربوده و اموالش را سرقت کرده بودند، شکایت کرد. این دختر گفت: دیروز می‌خواستم از محل کارم به خانه‌مان در ورامین برمی‌‌گردم که آژانس گرفتم. راننده پسر جوانی بود، اما هنوز به ورامین نرسیده بودیم که سه پسر جوان راه ما را بستند.
آنها با تهدید از راننده خواستند به سمت بیابان‌های ورامین برود وقتی به آنجا رسیدیم آنها پول و گوشی تلفن‌همراهی که همراه داشتم را از من گرفتند و گریختند. با اطلاعاتی که دختر جوان از پسران دزد ارائه داد آنها خیلی زود ردیابی و بازداشت شدند و جرم‌شان را گردن گرفتند.
آنها هفته گذشته در شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران در حالی پای میز محاکمه ایستادند که الناز برای آنها مجازات خواست .
یکی از متهمان گفت: من جرمم را قبول ندارم و این دختر به دروغ من را به‌عنوان متهم معرفی کرده است‌. دومین متهم نیز جرمش را انکار کرد، اما متهم سوم گفت: من می‌خواهم حقیقت را بگویم.
ما از قبل با الناز دوست بودیم و او را می‌شناختیم. پس از مدتی وقتی با هم اختلاف مالی پیدا کردیم و الناز پولمان را نداد، تصمیم گرفتیم به زور پولمان را پس بگیریم‌. به همین خاطر وقتی فهمیدیم از محل کارش آژانس گرفته تا به خانه برگرد برای تسویه‌حساب به آنجا رفتیم. ما با تهدید چاقو راهش را بستیم و او را در بیابان‌های ورامین به دام انداختیم.
راننده آژانس نیز که در دادگاه حضور داشت گفت: من پسران جوان را نمی‌شناختم.
آنها با تهدید چاقو از من خواستند تا به سمت بیابان‌های ورامین حرکت کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها