کد خبر: ۱۲۱۳۸۵۸

# معلم_مطالبات
اسکندری از البرز:
پرداخت نکردن حق و حقوق معلمان و اضافه کار آنان در 10 ماه اخیر توسط آموزش و پرورش شهر ملارد، مشکلاتی را برای این اقشار زحمتکش به‌وجود آورده است.

# جریمه _ اشتباه
اخوان از تهران:
پیامکی از سوی پلیس راهور بابت تخطی از سرعت غیرمجاز برای اینجانب ارسال شد ولی مستندات نشان می‌دهد در آن تاریخ خودروی بنده در پارکینگ بوده و دوربین‌های مداربسته ساختمان گواه این موضوع است.

# دارو_فشار
نعمتی‌پور از تهران:
بعضی از داروهای گران و کمیاب از لیست بیمه تامین اجتماعی خارج شده و با این اتفاق هزینه‌های زیادی بر دوش خانواده‌های بیماران افتاده است.

جوابیه

در پی درج پیامی در 13خرداد 1398 با عنوان «میوه فروش» روابط عمومی شهرداری منطقه 15 تهران با ارسال نمابری اعلام کرد: در راستای رفع سد معبر وانت‌بارها، طرح انضباط شهری از تاریخ 18 خرداد امسال از سوی اداره خدمات شهری منطقه و با مشارکت نماینده دادستانی، پلیس راهور و نیروی انتظامی در محدوده منطقه و به ویژه نقاط آلوده نظیر خیابان 17شهریور و شهرزاد آغاز شده و طرح تا پاکسازی منطقه ادامه خواهد داشت. ماموران نواحی هفتگانه نیز از ساعت 8 تا 21 در محدوده به گشت زنی پرداخته و نسبت به رفع سدمعبر اقدام می‌کنند.
در پی درج پیامی در 20خرداد 1398 با عنوان «ترافیک-وانت‌بار» روابط عمومی شهرداری منطقه 10 تهران با ارسال نمابری اعلام کرد: طی گشت‌های مستمر اکیپ‌های انضباط شهری این ناحیه از خیابان آذربایجان هیچ موردی دال بر استقرار یا وجود وانت‌بارهای دوره‌گرد مشاهده نشد. با این حال مقرر شد برای پیشگیری از ایجاد چنین فضاهایی نظارت دقیق‌تر کارشناسان مربوطه و گشت و کنترل مستمر اکیپ‌های انضباط شهری در سطح ناحیه به‌ویژه در نقاط پرتردد برای جلب رضایت حداکثری شهروندان محترم صورت پذیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها