پشت صحنه

تابستان داغ

ما که هنوز به آتش بازی‌های این تیرماه عادت نکرده‌ایم، چشم به هم زدیم بهار رسید به تابستان و گرمای هوا ناگهان اوج گرفت. البته گروهی که در آن سه نفر متولد تیرماه حضور داشته باشند، بخواهد این ماه را دوست نداشته باشد هم جرات بیانش را ندارد! خلاصه که تیرماهی‌های رکورددار اینجا نشسته‌اند و تمام حمایت خود را از تابستان، این فصل شاد و گرم اعلام می‌کنند. البته در حین انجام این حمایت‌ها یادشان نمی‌رود که صفحه‌ها را هم حسابی پرشور و تابستانی پیش ببرند. برویم ببینیم در این روز آفتابی گرم که ظاهرا هم قرار است یکی از گرم‌ترین روزهای سال باشد، چه برایتان تدارک دیده‌ایم.
کد خبر: ۱۲۱۳۸۴۳

اول از همه از همین صفحه شروع کنیم. راستش را بخواهید، سوژه از آن دست سوژه‌های بین گروهی بود که در نهایت با تشخیص مقامات بالاتر(سردبیری، مقام محسوب می‌شود یا مسئولیت؟!) به گروه فرهنگی حواله شد. این‌که بنا به تشخیص عالی‌ترین مقام در قوه قضاییه بالاخره قرار است الزام استفاده از چادر برای متهمان زن، سر و سامانی پیدا کند و اصلاح شود.
در صفحه بعدی، کارنامه کمال تبریزی را مرور کرده‌ایم؛ کارگردان مطرح سینما که این روزها فیلم «همه با هم هستیم» را در سینماهای کشور در حال اکران دارد و به نظر همکاران سینمایی‌مان، روندی نزولی را طی کرده است. بروید و ببینید کدام کارهای تبریزی را دیده‌اید، کدام را دوست داشته‌اید و کدام را نه و این‌که تا چه اندازه با نقد و نظرات مطرح شده موافق و مخالف هستید. خلاصه که این صفحه خواندنی را درباره کارگردان فیلم‌های سینمایی خاطره‌انگیزی چون «لیلی با من است» و «مارمولک» از دست ندهید.
در صفحه 12 امروز هم گفت‌وگو داریم، چه گفت‌وگویی و آن هم با چه عزیزی. حتما یوسفلی میرشکاک را می‌شناسید. نویسنده و شاعری که طی سال‌های گذشته همواره آثار ارزنده‌ای را منتشر کرده و البته اظهارنظرها و برخوردهای خاص خودش را هم با مسائل داشته است. به‌رغم همه این برخوردهای خاص اما خیلی‌ها دوستش دارند، هر چه باشد او خودش است، هیچ وقت ادای کسی را یا چیزی را در نیاورده، اعتقادات خاص خودش را داشته و پای آنها هم ایستاده است. حالا خواندن چه گفت‌وگویی می‌تواند از این جذاب‌تر باشد؟‌

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها