گفت‌وگوی آدینه این هفته با حسن حبیب‌زاده، تهیه‌کننده و کارگردان

این زندان جذاب و حیرت‌انگیز را ببینید!

حسن حبیب‌زاده، تهیه‌کننده و کارگردان مستند و تلویزیون است. او سال 1357 در شهر تبریز متولد و پس از مدتی به قصد تحصیل راهی تهران شد و دست روزگار او را تهران‌نشین کرد. حبیب‌زاده که یک بار رشته مهندسی عمران در دانشگاه تبریز را رها کرده، دارای مدرک کارشناسی کارگردانی از دانشگاه صدا و سیما و کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی از دانشگاه تربیت مدرس است.
کد خبر: ۱۲۱۲۷۱۶

او بیشتر از هر کار دیگر در حوزه مستند و برنامه‌های تلویزیونی فعالیت می‌کند و تا به حال تولیدات زیادی را به سرانجام رسانده است. البته‌با توجه به رشته تحصیلی‌اش در کارشناسی ارشد سراغ داستان هم رفته و تجربه نقد داستان هم دارد. علاوه بر این‌ها در گذشته به‌عنوان استاد در انجمن سینمای جوان مشغول بوده، اما سال‌هاست که از این مجموعه جدا شده است.
چندسال اخیر نیز برای حبیب‌زاده، سال‌های پرکاری بود. او یک دفتر تولید فیلم به نام «کاخه» را راه‌اندازی کرده که تمام کارهای خود را ذیل این نام انجام می‌دهد. از جمله تولید این دفتر می‌توان به مجازیست، فیروزه، بدون توقف، مه‌شکن، دورت بگردم ایران و... اشاره کرد.
او در کار اهل آزمون و خطاست و فردی خلاق به حساب می‌آید. به همین خاطر از اجرایی کردن ایده‌هایش هیچ ترسی ندارد. این ویژگی باعث شده جزو افراد شجاع در کار تولید به حساب بیاید. دوستان حبیب‌زاده معتقدند علاوه بر شجاعت در کار، رهبری کردن تیم‌ها و احساس جوانی از جمله ویژگی‌های مهم او است. حس جوانی حبیب‌زاده باعث شده او با جوان‌ها به خوبی همراه شود و در حوزه کاری تعامل خوبی با آنها داشته باشد و در واقع به جوان‌ها میدان دهد.
حسن حبیب‌زاده هم‌اکنون، چنانچه در هفته قبل در بخش گزارش چمدان با او مصاحبه کردیم، همراه با تیم تولید دورت بگردم ایران در سفر هستند تا فصل دوم این برنامه را بسازند. به نظر می‌رسد این فصل از دورت بگردم ایران در اواسط تابستان از آنتن شبکه پویا پخش شود.

شیما آشتیانی
خبرنگار

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها