اوج در توییتر

#دست_ بردار _ اوج

طوری ابراهیم حاتمی‌کیا رو به‌دلیل همکاری با #اوج که رسالت فرهنگی-هنری داره و وابسته به یک نهاد نظامی هست برای تولید چند اثر فاخر ملی کوبیدند که نگو. آیا دلسوزان فرهنگی نسبت به سرمایه‌گذاری میلیاردی پروژه #شهرزاد توسط #هادی_رضوی اعتراض ندارند؟!
کد خبر: ۱۲۱۲۱۲۸

هر کسی می‌تواند #فیلم_خوب بسازد؛ بسم‌ا...! کسی جلویش را گرفته! اگر #اوج فیلم خوب نساخت و پول حروم کرد بیایید یقه اش را بگیرید! و الا این‌که ۱۰ فیلم در #جشنواره_فجر داشته باشد یا یکی که محل ایراد نیست!

تنگه ابوقریب را دیدم و گریستم، دیدم و #اوج را تحسین کردم، جانفشانی‌ها، ایثارها، ازخودگذشتگی‌های جوانان وطن را، مردان مرد را دیدم و گریستم. پایمردی‌هایشان در برابر #ظلم را تا اسلام و ایران بماند و #عدالت هم. کاش من هم رفته بودم در والفجر مقدماتی و نمی‌دیدم #ظلم را.

تصویر #زن_ایرانی درمهم‌ترین تابلوی پایتخت بحث و جنجال بسیار برانگیخت
در بیلبورد میدان ولی‌عصر، نقش و کارکرد زن ایرانی به بچه‌داری خلاصه شده اما پاسخ سخنگوی تیم طراح تابلوها به اعتراض‌ها چیست؟ او گفت: منتقدان دچار«سوء‌تفاهم» هستند!
این #تبلیغات_محیطی در اختیارموسسه #اوج قرار دارد

فقط به یه علت می‌تونم با حرکت دانشجوهای عدالت‌خواهی که نامه زدن به رهبری برای انتقاد، همراه باشم اونم این‌که پیدا کردن #رهبری برای #پاسخگویی و ایجاد #شفافیت، فی‌الواقع آسون‌تر از گرفتن یه مصاحبه کوتاه با مدیر سازمان #سراج، رئیس سازمان هنری #اوج و امثالهم است!:) #طنز_اما_واقعی

این کارها حال مردم رو خوب میکنه و قابل تقدیر، اما آیا در فرودگاه به کسی دیگه جز موسسه «اوج» هم اجازه این کار را می‌دهند!!؟؟ من مخالف فعالیت‌های ارزشمند «اوج» نیستما.
#اوج

اگر می‌خواهید یک فیلم هندی لوس، گل‌درشت، بی‌محتوا، سرهم‌بندی و در نهایت ضعف را تماشا کنید، حتما #زندانی‌ها را که با سرمایه‌گذاری #اوج ساخته شده ببینید! بدترین فیلم #ده‌نمکی بود. بعید می‌دانم حتی به ذائقه #رسوایی پسندها هم خوش بیاید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها