کد خبر: ۱۲۱۱۹۹۸

# فاضلاب _ روباز
مظفری از تهران:
جوی‌های فاضلاب 15متری سوم در افسریه جنوبی هنوز سرپوشیده نشده است. چرا؟ این درحالی است که بقیه محلات در افسریه و حتی طرف دیگر این خیابان نیز سرپوشیده شده است.

# گلایه _ مسکن
قاسمی از تهران:
قیمت مسکن بیش از سه برابر شده وهیچ حمایتی از مردم بابت خرید خانه صورت نمی‌گیرد. حضور دلالان در بازار مسکن و نبود نظارت در بحث قیمت‌گذاری علل اصلی این افزایش قیمت
است.

# لویزان _ دست‌انداز
مبارکی از تهران:
معابر خیابان شهید رحیمی‌پور لویزان و شهرک ولیعصر دست انداز و چاله‌های بسیار بزرگ و فراوان دارد که کندی تردد را به همراه دارد.

# سگ - بی ‌صاحب
دیبا از تهران:
در شهر جدید هشتگرد سگ‌های بی‌صاحب ، باعث سلب آسایش و رعب و وحشت ساکنان شده به طوری که صبح‌ها دانش‌آموزان با ترس به مدرسه می‌روند.

# مالیات _ خانه خالی
بایرامی از تهران:
چند سالی است مدام خبر مالیات بر خانه‌های خالی منتشر می‌شود، اما در عمل هیچ اقدامی در عملیاتی کردن آن صورت نمی‌پذیرد. امیدوارم با جدی گرفتن این موضوع، حمایتی اساسی از مستاجران شود.

# نابسامانی _ خودرو
بوکایی از تهران:
قرار بود با فروش فوری خودرو، دست دلالان از بازار کوتاه شود که به‌دلیل نبود شفافیت و نحوه فروش نه‌تنها قیمت‌ها کاهش نداشت بلکه افزایش نیز داشت.

جوابیه

در پـــی درج پیـــامی در
7 خرداد 1398 با عنوان «مترو - موزاییک» مشاور مدیرعامل و مدیرارتباطات و اموربین‌الملل متروی تهران و حومه با ارسال نمابری اعلام کرد: به اطلاع می‌رساند رسیدگی به فضای بیرون از ایستگاه متروی جوانمرد قصاب و نیز مشکل موزاییک‌های مورد اشاره، مربوط به شهرداری منطقه 20
ناحیه 2 است و در این‌خصوص مکاتبات لازم توسط شرکت بهره‌برداری متروی تهران انجام شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها