کد خبر: ۱۲۱۱۸۹۱

#شهرک -محرومیت
پاکزاد از تهران:
نبود وسیله حمل ونقل عمومی به‌ویژه در ساعات پایانی روز از شهرک گلستان به متروی چیتگر و همچنین نداشتن مراکز تجاری و تفریحی برای ساکنان این شهرک دردسرساز شده
است.

#موش-کرج
نظری از کرج:
جولان موش در خیابان بهشتی حاشیه بازار انقلاب کرج، باعث آلوده شدن فضای شهری و بروز انواع و اقسام بیماری‌ها می‌شود. لطفا برای ریشه‌کنی این حیوانات موذی اقدام اساسی صورت
گیرد.

#دشواری- تردد
مظاهری از تهران:
تردد در پیاده‌روهای چهار راه گلوبندک به علت توقف موتورسیکلت بسیار سخت شده و امکان عبور با کالسکه و ویلچر وجود ندارد.

#دکل -مزاحمت
جمعی از ساکنان کرج:
بدون کارشناسی و در نظر گرفتن سلامت اهالی منطقه کلاک اقدام به نصب دکل مخابراتی کردند، این درحالی است که بین بلوار کارگر و خیابان بسیج، چند دکل مخابراتی نصب شده است.

جوابیه

در پی درج پیامی در 18اردیبهشت 1398 با عنوان «افزایش کرایه» مشاور فرهنگی و اجتماعی مدیرعامل اتوبوسرانی تهران با ارسال نمابری اعلام کرد: به اطلاع می‌رساند افزایش نرخ کرایه خطوط اتوبوسرانی براساس نرخ تورم و مسافت طی شده تعیین و به تصویب شورای اسلامی شهر تهران می‌رسد، سپس برای اجرا به این شرکت ابلاغ می‌شود.

جوابیه

در پی درج پیامی در 9 خرداد 1398 با عنوان «مترو - خدمات» مشاور مدیرعامل و مدیر ارتباطات و اموربین‌الملل متروی تهران و حومه با ارسال نمابری اعلام کرد: به اطلاع می‌رساند سرویس‌های بهداشتی عمومی محوطه اتوبوسرانی ایستگاه متروی صادقیه در اختیار پیمانکار شهرداری منطقه است، ضمن این‌که توسط مسؤولان ایستگاه، پیگیری لازم انجام شده است.

info@jamejamonline.ir

روابط عمومی : ٢٢٢٦٢١٤٢

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها