کد خبر: ۱۲۱۱۷۶۴

Life360

ردیابی همیشگی

اگر کاربر آیفون باشید قطعا با قابلیت find my friend آشنا هستید؛ ابزاری که به شما اجازه می‌دهد موقعیت جغرافیایی خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید و به‌صورت زنده از موقعیت آنها باخبر شوید. گوگل هم نرم‌افزاری به نام latitude دارد که همین قابلیت را به شما می‌دهد، اما هیچ وقت مورد توجه کاربران قرار نگرفت. حالا اگر می‌خواهید این قابلیت را در هر دو پلتفرم اندروید و آی‌اواس به‌صورت مشترک داشته باشید، می‌توانید از نرم‌افزار life360 استفاده کنید. Life360 یک ابزار عالی برای قرارهای دسته‌جمعی است یا وقتی با جمعی در سفر هستید و می‌خواهید از موقعیت مکانی خود مطلع شوید. در کنار اینها این نرم‌افزار همراه، امکان ارسال پیام و مسیریابی برای رسیدن به اعضای خانواده یا دوستانتان را هم می‌دهد. Life360 طراحی بسیار خوبی دارد تا جایی که شرکت اپل این نرم‌افزار را در فهرست بهترین اپ‌هایش در سال ۲۰۱۹ از نظر طراحی قرار داده است. همچنین این دسترسی به موقعیت مکانی همیشگی نیست. شما می‌توانید برای آن مدت زمانی تعیین کنید یا تنها به گروه یا دسته‌ای خاص قابلیت دیدن موقعیتتان را بدهید. علاوه بر این، امکان تنظیم دستی هم وجود دارد.

بالونت

اجتماعی برای کار
ابزارهای زیادی برای مدیریت کارها و گروه‌های کاری وجود دارد. هر کدام از این ابزارها یک وظیفه را به‌خوبی مدیریت می‌کنند؛ مثلا به وسیله یک ابزار می‌توانید کارهای روزانه خود را وارد کرده یا با ابزاری دیگر مسؤولیت کارهای مختلف را به افراد واگذار کنید. ابزارهایی هم امکان ارتباط با همکاران یا انتقال فایل‌های کاری را به شما می‌دهند. حتی یک شبکه اجتماعی مثل لینکدین شما را با کاربران دیگر، تخصص‌هایشان و موقعیت‌های کاری آشنا می‌کند.
اما ابزاری که بتواند تمام اینها را کنار هم در اختیارتان قرار دهد، بسیار کارآمد است. این همان کاری است که نرم‌افزار «بالونت» انجام می‌دهد. این شبکه اجتماعی فارسی علاوه بر مدیریت کارها، امکان ارتباط با دیگران و معاشرت با هم‌کیشان‌تان را هم می‌دهد.

در اعماق زمین

معدنچی کوچک
اگر دنبال یک بازی سرگرم‌کننده خوب برای کودک‌تان هستید که علاوه بر پر کردن وقتش جنبه‌های آموزشی هم داشته باشد، می‌توانید بازی «معدنچی کوچک» را امتحان کنید. این بازی فارسی‌زبان جذاب، گرافیک قابل قبولی دارد و می‌تواند برای کودکان بسیار چشم‌نواز باشد. شما در این بازی نقش یک معدنچی کوچک را دارید و باید در معدن‌ها ماجراجویی کنید و دنبال مخازن باارزش و گنجینه‌های تاریخی بگردید.
همچنین شما باید برای تبدیل فلزها، جواهرات و سنگ‌های باارزشی که پیدا کرده‌اید، ابزارهایی ایجاد کنید که آنها را به منابع قابل استفاده تبدیل کند. بازی در سبک پیشرفت است و هرچه جلو بروید می‌توانید معادن بیشتر، ابزارهای حرفه‌ای‌تر و ثروت بیشتری به دست بیاورید. این بازی برای ایجاد تنوع بیشتر سرزمین‌های مختلفی هم طراحی کرده که به بازی تنوع می‌دهد.

Heroes Auto Chess

شطرنج جنگی
به بازی شطرنج علاقه دارید؟ پاسخ‌تان چه آری باشد چه خیر باید یک بار هم که شده Heroes Auto Chess را امتحان کنید. این بازی متفاوت‌ترین شطرنجی است که تا به حال تجربه کرده‌اید، چراکه با یک جنگ واقعی روبه‌رو هستید. شما باید نیروهای خود را در زمین بازی قرار دهید و به نبرد دشمنان‌تان بروید.
درواقع تنها شباهت این بازی به شطرنج واقعی همین زمین چهارخانه شطرنج است. ابتدای بازی شما نیروهای محدود و نسبتا ضعیفی دارید، اما در طول بازی و با پیروزی‌های پشت‌سر هم می‌توانید قدرت خود را بیشتر کنید و نیروهای قوی‌تری در اختیار
بگیرید.
این تمام ماجرا نیست، Heroes Auto Chess این امکان را به شما می‌دهد تا دوستان‌تان را هم به چالش بکشید و آنها را به این شطرنج کاملا متفاوت دعوت کنید.

Flow by Moleskine

یادداشت‌های دوست‌داشتنی
داشتن یک دفترچه برای یادداشت‌های روزانه که گوشه و کنارش را هم با نقاشی‌های ریز و درشت پرکنید، هم هیجان‌انگیز است هم باعث می‌شود کمتر چیزی از یادتان برود. از طرف دیگر می‌توانید هر ایده و فکر جدیدی را که به ذهن‌تان رسید، گوشه‌ای یادداشت کنید و سر فرصت سراغش بروید. نرم‌افزار محبوب و تحسین شده Flow تجربه دوست‌داشتنی دفترچه یادداشت‌های فیزیکی را حذف کرده و با طراحی کاملا جدید و ساده، کار را برایتان لذتبخش و راحت کرده است. اگر از یادداشت‌برداری خوش‌تان می‌آید یا به کشیدن طرح‌های دم دستی علاقه دارید حتما این نرم‌افزار را روی گوشی خود داشته باشید. Flow از سرویس ابری استفاده می‌کند و همین باعث می‌شود اگر به هر دلیلی اطلاعات از گوشی‌تان پاک شد، نگران از دست رفتن یادداشت‌هایتان نباشید. Flow در نسخه جدید خود مجموعه‌ای از قلم‌های متنوع را اضافه کرده که نقاشی کردن را راحت‌تر کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها