کد خبر: ۱۲۱۱۳۵۳

# روشنایی-بهمنیار
ذکایی از تهران:
میدان بهمنیار واقع در منطقه 16 مدتی است روشنایی ندارد و کسبه این میدان را با مشکلاتی روبه‌رو کرده است. از اداره برق منطقه مورد نظر درخواست رسیدگی دارم.

# بیمار- رادیولوژی
صفایی از تهران:
هزینه‌های بالای رادیولوژی و سونوگرافی حتی با دفترچه تامین اجتماعی مشکلاتی برای بیماران به همراه داشته و توان پرداخت این هزینه‌ها از عهده بسیاری از آنها خارج است.

# اتوبوسرانی - اسلامشهر
دروک از اسلامشهر:
ناوگان اتوبوسرانی اسلامشهر به نوسازی نیاز دارد و اتوبوس‌های این خط بسیار آلاینده و دودزا هستند. خواهشمندیم مسؤولان رسیدگی کنند.

# جنگل- زغال
کلهر از ایلام:
بیشتر جنگل‌های بلوط به دست سودجویان زغال می‌شود و رو به نابودی است. چرا محیط‌زیست و دولت برخورد قاطع با متخلفان ندارد؟

# پردیس-بیمارستان
خالقی از پردیس:
بیمارستان شفا در پردیس چند وقتی است به دلیل مشکلات مالی تعطیل شده و شهر پردیس فاقد بیمارستان است. مسؤولان وزارت بهداشت اقدام عاجل راجع به حل مشکلات این بیمارستان کنند.

# اشتغال - بی‌اعتنایی
کامیابی از تهران:
همواره راجع به حمایت از اشتغال جوانان و کنار گذاشتن بازنشستگان جلسه برگزار می‌شود، ولی در عمل به هیچ یک از این موارد اعتنایی نمی‌شود.

جوابیه

در پی درج پیامی در 7 خرداد 1398 با عنوان «نبود جای پارک و پارکینگ عمومی در اطراف بیمارستان الغدیر» روابط عمومی شهرداری منطقه 4 تهران با ارسال نمابری اعلام کرد: تامین پارکینگ، کاربری‌های بهداشتی، آموزشی، تجاری، اداری و... به‌‌عهده کاربری‌ها بوده و شهرداری مسؤولیتی برای تامین پارکینگ این‌گونه کاربری‌ها ندارد. لذا به منظور رفاه حال مراجعان پارک حاشیه‌ای در محدوده مورد نظر ممنوعیت پارک اعمال نمی‌شود.

info@jamejamonline.ir

روابط عمومی : ٢٢٢٦٢١٤٢

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها