زندگی شیرین والیبال با پیروزی بر آرژانتین

این تیم صعود می‌کند

دیدار تیم‌های ملی والیبال ایران و آرژانتین در هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال با برتری 3 بر یک به سود شاگردان کولاکوویچ خاتمه پیدا کرد.
کد خبر: ۱۲۱۰۴۵۸

این بازی در سالن موسا شینو پلازا در نزدیکی توکیو برگزار شد و ایران با برتری 3 بر یک (25 -19، 20 -25، 25-22 و 34- 32) صاحب سه امتیاز ارزشمند این بازی شد. ایگور کولاکوویچ برای شروع این مسابقه از سعید معروف، سیدمحمد موسوی، علی شفیعی، امیر غفور، میلاد عبادی‌پور، پوریا فیاضی و محمدرضا حضرت‌پور استفاده کرد. ست اول بدون مشکل برای ما به پایان رسید؛ اما در ست دوم اشتباهات فردی بازیکنان ما به کمک حریف آمد تا این ست را تقدیم آرژانتین کنیم. این اشتباهات در ست سوم هم ادامه داشت؛ اما با تلاش فراوان بازیکنان ما، این ست سرانجام به سود ایران به پایان رسید. بازیکنان ما به دلیل روحیه‌ای که از موفقیت در ست‌های اول و سوم به دست آورده بودند، در ست چهارم عملکرد بهتری داشتند و با برتری در این ست، این بازی و سه امتیاز آن را به نام خود کردند تا امیدهای صعود به مرحله نهایی بازی‌ها بیشتر از هر زمان دیگری شود. تیم ایران که در بازی اول از هفته دوم مقابل برزیل به راحتی می‌توانست با نتیجه 3 بر یک پیروز شود؛ اما متاسفانه 3 بر 2 شکست خورد که این امر به بی‌تجربگی بازیکنان ما ارتباطی نداشت چون همه بازیکنان ما میدان دیده و باتجربه هستند. آن بازی را باختیم و اگر در بازی دیروز هم بازیکنان دیر به خود می‌آمدند، بازی مقابل آرژانتین را هم به حریف داده بودیم که خوشبختانه این اتفاق نیفتاد و ماجرای تلخ بازی با برزیل تکرار نشد.
امیر غفور با کسب 26 امتیاز، امتیازآورترین بازیکن ایران و این بازی شد. برونو لیما از آرژانتین هم 18 امتیاز برای آرژانتین به دست آورد و بهترین بازیکن آلبی‌سلسته بود.
جیانگ لیو از چین و اوگنی ماکشانوف از روسیه داوران این دیدار بودند.
آخرین بازی تیم ملی والیبال ایران در هفته دوم رقابت‌های لیگ ملت‌های 2019 ساعت 14 و 10 دقیقه امروز مقابل ژاپن آغاز می‌شود و ملی‌پوشان والیبال ایران بلافاصله بعد از این بازی به ایران برمی‌گردند تا برای هفته‌های سوم و چهارم آماده شوند. هفته سوم در ارومیه و هفته چهارم در اردبیل برگزار می‌شود. در هفته سوم به ترتیب مقابل کانادا، لهستان و روسیه بازی خواهیم کرد. در هفته چهارم هم مقابل پرتغال، استرالیا و فرانسه قرار خواهیم گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها