سقوط پاراگلایدر میان جمعیت در سلمانشهر به مصدومیت 11 نفر منجر شد.
کد خبر: ۱۲۱۰۳۲۷

مردی که با شلیک گلوله دو جوان را در محله نظام‌آباد سنندج به قتل رسانده بود، بازداشت شد.
حمله مسلحانه افراد ناشناس به تیم گشت انتظامی در رودبارجنوب استان کرمان، به شهادت گروهبان یکم محمدامین ا...دادی منجر شد. پلیس تحقیقات در این رابطه را آغاز کرده است.
پنج نفر از اعضای یک خانواده که ترک موتور بودند در شهرستان سیب و سوران در تصادف با کامیون کشته شدند. سه کودک در میان قربانیان بودند که همراه پدر و مادرشان جان باختند.
عامل آتش‌سوزی در بوستان چیتگر که برای شرط‌بندی روز چهارشنبه اقدام به آتش زدن علف‌های خشک کرده بود، بازداشت شد.
مردی که بعد از سرقت سمند همسرش و زیر گرفتن پنج رهگذر در اصفهان خودرو را آتش زده بود، پیش از خروج از کشور در بندرعباس بازداشت شد.
دختر ۲۲ ساله اهل یزد هنگام گرفتن سلفی در رودخانه 3000 تنکابن سقوط کرد و غرق شد.
سارقان روشنایی‌ هنگام فرار از دست پلیس مرگ دو کودک که همراه خود به محل سرقت برده‌بودند را رقم زدند.
ماموران با تیراندازی هوایی سعی در توقف خودروی دزدان داشتند که سارقان بدون توقف به مسیر خود ادامه دادند. ماموران با رعایت قانون به کارگیری سلاح و تیراندازی به سمت خودرو، سارقان را مجبور به توقف کردند. دو کودک که از اعضای خانواده دزدان بوده و در خودرو حضور داشتند هدف گلوله قرار گرفتند.
عروس و داماد جوان در تصادف با تریلی در جاده رستم استان فارس فوت شدند.
پسر جوان، زمانی که پاسخ منفی را برای ازدواج از خانواده دختر مورد علاقه‌اش شنید، خود را در خیابان مرزداران به آتش کشید.
افرادی روز پنجشنبه با ورود به مغازه طلافروشی در خیابان امام سنندج 25 کیلو طلا به سرقت بردند. این سرقت زمانی رخ داد که مرد طلافروش مغازه را تعطیل کرده بود.
مرد جوان که برای جمع آوری پول بدهی اش به کیف قاپی دست زده و در جریان یکی از سرقت‌ها دختری را با چوب زخمی کرده بود، در تهران بازداشت شد. متهم در حالی که کلاهی نقابدار داشته ضربه‌ای با چوب در پارک به سر دختر جوان می‌زند و بعد از سرقت گوشی تلفن‌همراه او سوار ترک موتورسواری می‌شود و فرار می‌کند.
دو مرد به بهانه کمک برای انتقال سبد کالای مرد نابینا، اموال او را دزدیدند.مرد نابینا به افسر تحقیق گفت: برای دریافت سبد کالا همراه دو نفر از اقوام نزدیکم در محل حضور داشتیم. قرار بود که آنها برای انتقال سبد کالایم تا خانه به من کمکم کنند که گوشی و اموالم را دزدیدند.
دزدان که دو برادر بودند در جریان تحقیقات پلیس دستگیر شدند.
سارقان سه ساعت بعد از تعقیب و گریز پلیس، کودک ربوده شده را در خودرو رها کردند و بعد از برداشتن بخشی از وسایل خودروی سرقتی متواری شدند. دزدان این خودرو را در حالی که کودک چهار ساله‌ای داخل آن بود، در شاهین شهر اصفهان سرقت کردند.
دادستان اصفهان گفت: حادثه تصادف پورشه در اصفهان ناشی از کورس خودرویی نبود و متهم به اتهام قتل غیرعمد بازداشت شد.
علی اصفهانی افزود: نتایج اولیه تحقیقات مقدماتی پرونده تصادف پورشه در اصفهان با آنچه در فضای مجازی منتشر شده، متفاوت است. در این حادثه پسر ۲۳ ساله که راننده خودروی پورشه بود با اطلاع از اجرای طرح برخورد با هنجارشکنان خیابانی در محل مشغول دور‌دور و تاب خوردن بوده و پس از اخطار پلیس مبنی بر ایست اقدام به فرار کرده بود. او پس از عبور از مانع کاهش سرعت، کنترل رانندگی را از دست داد، با انحراف به چند خودرو پارک شده در حاشیه خیابان برخورد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها