پشت پرده هرآنچه که درباره برانکو و سرخپوشان وجود دارد

پرسپولیس زلزله!

نگرانی پشت نگرانی. شاید آن روزی که برانکو ایوانکوویچ اعلام کرد که از سال قبل از پرسپولیس طلب کار است و اگر این پول تسویه نشود به پیشنهاد‌هایی که دارد فکر می‌کند، کمتر کسی فکرش را می‌کرد این تهدید جدی شود. حالا شلوغ کاری‌های رسانه‌های عربستانی و اماراتی به کنار، اما سؤالی که ذهن خیلی از هواداران پرسپولیس را به خودش مشغول کرده این است که چرا سرمربی تیمی که سه بار قهرمان لیگ برتر شده و جام حذفی را هم به دست آورده به دلیل بی‌پولی می‌خواهد از باشگاه جدا شود؟ باشگاهی که سال قبل کلی درآمد کسب کرده و مانند استقلال پول فصل آینده را هم پیشخور نکرده است؟
کد خبر: ۱۲۱۰۳۰۵

بازی باشگاه برای فشار به وزارتخانه؟
خبر رسیده جدایی برانکو از پرسپولیس شایعه است برای این‌که باشگاه به وزارتخانه فشار بیاورد تا از یک منبع مالی 500 هزار یورو طلب برانکو پرداخت شود. اگر این اتفاق بیفتد فشار هواداران به وزارت ورزش و جوانان شاید قابل کنترل نباشد. در هر صورت برانکو موفق‌ترین مربی تاریخ باشگاه پرسپولیس بوده و راضی کردن هواداران برای جدایی برانکو سخت خواهد بود. البته شاید این گزینه منتفی باشد چون به عقیده خیلی‌ها عرب که آدمی نزدیک به وزارتخانه است بعید است برای گرفتن پول چنین نقشه‌هایی بکشد.
اولتیماتوم وزارتخانه برای استخدام مربیان ایرانی
پایان مذاکره استقلالی‌ها با استراماچونی ایتالیایی این فرضیه راپر رنگ می‌کند که دستور از وزارتخانه رسیده که تیم‌ها تا حد امکان مانع خروج ارز از ایران شوند و بیشتر روی مربیان داخلی فکر کنند.در شرایطی که خیلی‌ها فرهاد مجیدی را گزینه داخلی استقلالی‌ها معرفی می‌کنند، وزارت ورزش و جوانان برای این‌که توازن را رعایت کرده باشد، برانکو را هم به بهانه نبود بودجه از پرسپولیس جدا کند. در ماه‌های گذشته شائبه حمایت وزارتخانه از پرسپولیس حسابی برای آنها باعث ایجاد دردسر شده و وزارت‌نشین‌ها برای کاهش این حساسیت تصمیمی اینچنینی را خواهند گرفت. به همین دلیل هم هست که خیلی‌ها گمان می‌کنند که جدایی برانکو از پرسپولیس به دلیل عدم پرداخت 500 هزار یورو است.500 هزار یورویی که پرسپولیسی‌ها یک سال زمان برای پرداخت آن داشته‌اند.
درآمد 2 میلیون دلاری صعود پرسپولیس به فینال آسیا چه شد؟
این سؤالی است که هواداران پرسپولیس از مسؤولان دارند.حضور در فینال آسیا و موفقیت‌های پی در پی این تیم رقمی در حدود دو میلیون دلار درآمد را روانه باشگاه کرده است.آیا از این دو میلیون یورو، 500 هزار یورو رقم چشمگیری است که پرسپولیسی‌ها نمی‌توانستند آن را به برانکو بدهند؟
درآمد اسپانسر کجا رفت؟
سؤال دیگری که خیلی‌ها دوست دارند جوابش را بدانند است است که چرا پرسپولیس که علاوه بر این درآمدها قرارداد شش میلیارد تومانی با اسپانسر داشته و از محل تبلیغات دور زمین در سازمان لیگ و همچنین بلیت فروشی درآمدهایی بالغ بر ده میلیارد تومان کسب کرده است، چرا باید مشکل مالی داشته باشد؟
برانکو می‌ماند یا نه؛ امروز مشخص می‌شود؟
طبق قراردادی که برانکو با پرسپولیس دارد اگر ظرف ده روز آینده سرخپوشان مبلغ 500 هزار یورو را به حساب او واریز کنند قرارداد سال آینده او به صورت خودکار تمدید می‌شود، اما اگر این اتفاق نیفتاد برانکو مختار است تا به هر تیمی که دوست دارد برود. به همین بهانه قرار است پرسپولیسی‌ها جلسه‌ای اضطراری را امروز برگزار کنند تا درباره آینده سرمربی موفق‌شان تصمیم‌گیری کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها