نمایشگاه نقاشی، عکس و پوستر اسما الحسنی، از دیروز در حرم امام خمینی (ره) برگزار شده است. این خبر را واحد ارتباطات و رسانه اداره کل هنرهای تجسمی منتشر کرده و توضیح داده که این نمایشگاه با عنوان «سال سی ۳۰» مصادف با سی‌امین سالگرد بزرگداشت امام خمینی (ره) و همزمان با چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران به همت ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی (ره)، اداره کل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مؤسسه توسعه هنرهای معاصر و انجمن تجسمی استان تهران و تودی پوسترز در حرم بنیانگذار انقلاب برپا می‌شود.
کد خبر: ۱۲۱۰۰۴۶


در نمایشگاه «سال سی ۳۰»، ۱۲ قطعه عکس از «محمود عبدالحسینی» ویژه مراسم ارتحال امام خمینی(ره) و ۹۹ پوستر از ۷۷ هنرمند گرافیست به کوشش علی وزیریان از پانزدهمین نمایشگاه سالانه حروف‌نگاری پوستر اسما‌الحسنی با مرور بر آثار منتخب ۱۴ دوره گذشته این نمایشگاه، به نمایش گذاشته می‌شود.
علاوه بر عکس و پوستر، نقاشی‌هایی از هنرمندانی همچون حبیب‌ا... صادقی، ایرج اسکندری، احمد خلیلی‌فرد، کاظم چلیپا، فرامرز پیلارام، غلامعلی طاهری، مرتضی اسدی، محمد پولادی، کیخسرو خروش، ناصر پلنگی، مصطفی ندرلو و مصطفی گودرزی نیز در این نمایشگاه به تماشا گذاشته می‌شود.
همچنین در نمایشگاه «سال سی ۳۰»، کارگاه هنری توسط احمد رویایی برگزار می‌شود. این کارگاه‌ها در حاشیه نمایشگاه در فضای شمال غربی حرم مطهر امام خمینی (ره) از ساعت ۹ صبح تا ۲۰ برگزار خواهد شد.
در این کارگاه ۱۵ تن از اساتید حوزه نقاشی و پنج نفر از دانشجویان این رشته همکاری خواهند کرد. قرار است، ۳۰ اثر از بهترین آثار خلق شده در این کارگاه‌ها به حرم اهدا شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها