زندگی همراه

سفر به دور دنیا

بهترین راه برای یادگیری زبان، قرار گرفتن در محیط است؛ یعنی جایی که شما بتوانید با کسانی که زبان موردنظر شما زبان مادریشان است، هم کلام شوید، با آنها صحبت کنید و در موقعیت‌های مختلف یاد بگیرید از چه کلماتی و با چه تلفظی استفاده کنید.
کد خبر: ۱۲۰۹۷۰۴

اما قرار گرفتن در محیط به این معنا است که شما برای یادگیری زبان چینی به چین سفر کنید و زبان اسپانیایی را در مادرید بیاموزید! چنین شرایطی قطعا برای همه امکان‌پذیر نیست، اما اپلیکیشن Ablo شما را به یک تور مجازی دعوت می‌کند که به شما اجازه می‌دهد دور دنیا را بگردید، با آدم‌های مختلف هم صحبت شوید و از آنها زبان مادریشان را یاد بگیرید. البته Ablo به هیچ وجه یک بنگاه دوست‌یابی نیست و قوانین اپلیکیشن به جدی‌ترین شکل ممکن در مقابل چنین رفتارهایی مقاومت می‌کند و اگر کاربر این قوانین را زیر پا بگذارد از اپ اخراج می‌شود. شما می‌توانید برای خود دوست مکاتبه‌ای پیدا کنید و زبان و فرهنگ خود را با او به اشتراک بگذارید. اپلیکیشن به‌صورت خودکار دوست مکاتبه‌ای شما را حداقل از یک کشور و حداکثر تا یک قاره دورتر پیدا می‌کند و این باعث می‌شود شما هدفمندتر به تبادل فرهنگ و زبان خود بپردازید.

آریانا

تبدیل پیامک‌ها به گفتار
حتما برایتان پیش آمده که پشت فرمان یک پیامک برایتان بیاید و حواس شما را از رانندگی پرت کند. معمولا اگر کسی کنار دست شما باشد از او می‌خواهید تا پیام را برایتان بخواند. حالا فرض کنید گوشی هوشمند شما این کار را برایتان انجام دهد. یعنی بدون این‌که احتیاج به نفر دومی باشد، گوشی هوشمند شما پیام‌های متنی‌تان را به‌صورت صوتی برایتان بخواند. این کاری است که اپلیکیشن «آریانا» با استفاده از هوش مصنوعی برایتان انجام می‌دهد و پیام‌های شما را به زبان فارسی می‌خواند. اپلیکیشن فارسی زبان آریانا می‌تواند به شما اعلام کند چه کسی در حال تماس گرفتن با شماست یا این‌که پیامک‌های شما را به فارسی بخواند. حتی شما می‌توانید پیام‌های خوانده شده را به اشتراک بگذارید و برای دیگران بفرستید. همچنین اگر از صدای خواننده پیام‌ها خوشتان نمی‌آید می‌توانید صدای دیگری را انتخاب کنید.

سرزمین وحشی: بقا

زنده ماندن در غرب وحشی
غرب وحشی با وجود این‌که مربوط به فرهنگ آمریکا و سرخ‌پوست‌هاست، اما با فیلم‌های وسترن، طرفداران زیادی در دنیا دارد و صنعت بازی نیز از این قاعده جدا نمانده است، تا جایی که بازی red dead redemption 2 به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های ویدئویی تاریخ تبدیل شده است. پس اگر شما هم یکی از طرفداران دنیای غرب وحشی و کابوی‌های جالبش هستید می‌توانید بازی ایرانی جذاب «سرزمین وحشی: بقا» را تجربه کنید. این بازی این امکان را به شما می‌دهد تا در گوشی همراه خود وارد غرب وحشی شوید. در بازی سرزمین وحشی: بقا همان‌طور که از اسمش مشخص است شما باید تا جایی که می‌توانید بیشتر زنده بمانید و از کلبه خود در برابر کسانی که می‌خواهند وارد آن شوند، دفاع کنید. البته این تنها بخش ماجرای شما در غرب وحشی نیست و برای مبارزه با راهزن‌ها کارهای زیادی باید انجام دهید و هر روز خود را قوی‌تر کنید.

ScreenshotGo

مدیریت اسکرین شات‌ها
بیشتر کاربران تلفن‌های هوشمند روزانه بارها از صفحات مختلف گوشی خود عکس یا همان اسکرین شات می‌گیرند. از بخشی از یک چت با دوستان گرفته تا پستی که در اینستاگرام دیده‌اید و می‌خواهید از یادتان نرود و بعدا سراغش بروید. در واقع این اسکرین‌شات‌ها بخشی از حافظه دیداری شما هستند که برای یادآوری بهتر از آن استفاده می‌کنید، اما وقتی تعداد این اسکرین‌شات‌ها زیاد می‌شود پیدا کردن و استفاده از آنها راحت نیست، برای همین اپلیکیشن ScreenshotGo می‌تواند به شما کمک کند. با این اپ می‌توانید از طریق نوشته‌های حک شده درون اسکرین‌شات‌ها، میان آنها جست‌وجو کرده و اسکرین‌شات موردنظر خود را پیدا کنید.
همچنین می‌توانید تمام اسکرین‌شات‌ها را به‌صورت پشت سرهم یا جدا براساس اپی که از آن اسکرین‌شات گرفته‌اید، ببینید.

Efectum

سریع‌ترین افکت ویدئویی
حتما در اینستاگرام کلیپ‌های جذابی را دیده‌اید که با افکت‌های ویدئویی فراوان ساخته شده‌اند. راه ساختن این ویدئوها معمولا با نرم‌افزارهای نسبتا سنگینی است که روی رایانه جواب می‌دهند، اما اگر می‌خواهید این کارهای جذاب را با گوشی هوشمندتان انجام دهید، باز هم راه برای شما باز است. اپلیکیشن Efectum به ویدئوهای شما افکت اضافه کرده و آنها را حرفه‌ای می‌کند. با استفاده از Efectum می‌توانید تمام کارهایی که یک اپ ویرایش ویدئو انجام می‌دهد، مانند کم و زیاد کردن سرعت، اضافه کردن موسیقی، کوتاه کردن یا ترکیب چند ویدئو با هم را انجام دهید. اما آنچه این اپ را متفاوت می‌کند تعداد زیاد افکت‌های هیجان‌انگیز آن است. دنیایی از افکت‌های مختلف که به ویدئوهای شما رنگ، حس و جذابیت می‌بخشد. وزش باد، باران، آتش یا حتی برف تنها بخش کوچکی از افکت‌های کاربردی این اپ به حساب می‌آید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها