دیروز هم روزی بود برای خودش. روزی مثل همه روزهای دیگر سال. آسمان بود، زمین هم بود. هوای تهران نسبتا گرم بود و البته اگر سرد هم بود، فرق چندانی به حال ما و دنیا نداشت. شاید گاهی غم‌انگیز باشد که بنشینیم و ببینیم خیلی چیزها عین خیال دنیا نیست؛ مسیر خودش را می‌رود و شب‌ها و روزها را پی هم می‌آورد، اصلا هم عین خیالش نیست کجا چه اتفاقی می‌افتد، جنگ است یا صلح، گرسنگی است یا شکم سیری و ... .
کد خبر: ۱۲۰۹۶۱۲

خلاصه که دنیا هر روز کلی خبر خوب و بد دارد و آب هم از آب تکان نمی‌خورد، اما چه اشکالی دارد که ببینیم پیروز همه این جنگ‌ها زندگی است و هیچ جنگ و ناامنی نمی‌تواند زندگی را بکشد، فقط برای مدتی در بخشی از جهان ممکن است دشوارش کند... چه شروع عجیب و غریبی شد برای پشت صحنه امروز... بگذریم و برویم سراغ این‌که در صفحاتمان چه خبر است.
امروز در صفحه 11 ساناز قنبری رفته سراغ کارگردان فیلم سینمایی «خانه دیگری» و با بهنوش صادقی درباره این فیلم مفصل حرف زده است. البته این گفت‌وگو به حاشیه‌های انتقاد یک برنامه تلویزیونی به این فیلم هم رسیده است. قنبری با او درباره فیلم و حواشی پیش آمده مفصل حرف زده و گفت‌وگوی جذاب و خواندنی را ارائه کرده است. اهل سینما باشید می‌دانید که همکارمان چه گفت‌وگوهای جذابی می‌گیرد و سریعا می‌روید سراغ این مطلب تا بخوانیدش.
در صفحه 9 هم آذر مهاجر امروز استثنائا بی‌خیال ماجراهای کاغذ شده و رفته سراغ یک موضوع جذاب دیگر. او با امام‌جمعه شهرستان پیشوا حرف زده است، حجت‌الاسلام باقری یک جوان دهه شصتی که کتابخوان است و کتاب‌های خوب را با خود می‌برد پشت تریبون نماز جمعه تا مردم هم با آنها آشنا شوند. مهاجر درباره شیوه جذاب تبلیغی این جمعه با او حرف زده است.
اهالی روستای پیته‌نو را که یادتان هست؟ همان مردمان ساده‌دل خلاقی که آمریکا‌ستیزی خاصشان در 22 بهمن خیلی‌ها را جذب کرد و کلیپ‌هایشان در فضای مجازی دست به دست چرخید. ما که ندیده دوستشان داریم و به این موضوع که آیین‌های روستایی‌شان را مدرن کرده‌اند کلی احترام می‌گذاریم. آنها روز قدس متفاوتی را هم پشت سر گذاشته‌اند و خلاقیتی تازه به خرج داده‌اند
به صفحه 10 بروید و ببینید جمعه آخر ماه رمضان در پیته‌نو چه خبر بوده است.
در صفحه 12 هم سینماباز بزرگ روزنامه جناب کیکاووس خان زیاری سینمای جهان جذابی را برایتان تدارک دیده است. جای شما بودم با عجله می‌رفتم سراغ این صفحه هیجان‌انگیز و اخبار و گزارش‌هایش را از دست نمی‌دادم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها