یکی از اتفاقات عجیب دیدار پرسپولیس و سپاهان، اخطاری بود که داور بازی در اوایل کار به بوژیدار رادوشویچ نشان داد آن هم در شرایطی که رادوشویچ روی نیمکت پرسپولیس نشسته بود.
کد خبر: ۱۲۰۹۳۲۵

در این مورد با رادو تماس گرفتیم که گفت: «باور کنید خودم هم نمی‌دانم چرا اخطار گرفتم! من هم مثل همه بازیکنان و مربیان، به رفتار یکی از بازیکنان سپاهان اعتراض کردم، ولی هرگز حرفی نزدم که منجر به دریافت کارت شود. فقط یک اعتراض ساده کردم و کارت گرفتم.» او اضافه کرد: «داور سراغ نیمکت ما آمد و به مربی‌مان گفت مرا صدا بزند. اصلا باورم نمی‌شد قرار است به من کارت بدهد. هنوز هم نمی‌دانم بابت چه موضوعی کارت زرد گرفتم. اگر حرفی می‌زدم، حقم بود که اخطار بگیرم. حتی مربیان پرسپولیس هم نفهمیدند دلیل اخطاری که به من داده شد، چه بود.»
رادوشویچ در نهایت گفت: «خوشبختانه در یک بازی دیگر هم به پیروزی رسیدیم و حالا فینالیست کوپا (جام حذفی) هستیم. مطمئنا در بازی آخر هم برای کسب برد به میدان می‌رویم. می‌دانم حریف ما از لیگ‌های پایین تر می‌آید ولی اهل ریسک نیستیم و برای قهرمانی هر کاری لازم باشد انجام می‌دهیم. هیچ تیمی را دست کم نمی‌گیریم و می‌خواهیم با خیال راحت به هدف‌مان برسیم. قهرمانی برای همه تیم‌ها جذاب است و ما هم با این قهرمانی، فصل بسیار خوب خودمان را تکمیل می‌کنیم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها