برانکو به تراکتور‌سازی جواب مثبت داده بود!

وعده 3 میلیون یورویی

انتشار یک خبر دلهره را به جان هواداران پرسپولیس انداخت مذاکره برانکو ایوانکوویچ با تراکتوری‌ها. حتی به عقیده خبرنگاران تبریزی باید بنویسید پاسخ مثبت برانکو برای نشستن روی نیمکت تراکتور.از زمان انتشار این خبر فقط چند ساعت گذشته بود که ایرج عرب، مدیرعامل پرسپولیس وارد گود شد و ضمن تکذیب این خبر گفت: «آقای برانکو با پرسپولیس قرارداد دارد و هیچ بحثی برای حضور او در باشگاه دیگر مطرح نیست.»
کد خبر: ۱۲۰۹۱۷۹

او این را گفت و ادامه داد:«ما چند روز گذشته نامه‌ای برای آقای برانکو و وکیل او ارسال کردیم و در این نامه خواهان قرارداد طولانی مدت با برانکو بودیم و الان هم منتظر پاسخ او هستیم.»
اما اصل ماجرا چه بود؟ خبرنگاران نزدیک به باشگاه پرسپولیس که اتفاقا از دوستان صمیمی برانکو هستند روایت دیگری از قصه دارند. روایت از برگزاری یک جلسه هفت نفره در شهرک غرب در دفتر زنوزی.البته نه با حضور پرسپولیسی‌ها، بلکه با حضور برانکو و مسؤولان باشگاه تراکتورسازی، هوشنگ نصیرزاده و البته رضا مهاجری سرمربی ماشین‌سازی! آنها در صفحات خودشان در فضای مجازی نوشته‌اند که حتی برانکو برای رفتن به تبریز متقاعد شده است و همه این اتفاق‌ها یک دلیل دارد؛ خلف وعده مسؤولان باشگاه پرسپولیس. برانکو از وعده وعیدهایی که بارها به او داده‌اند شاکی است و هنوز طلب زیادی از فصل قبل دارد که دریافت نکرده است.
این در حالی است که باور خیلی‌ها هم این است که پروفسور بهترین راهکار برای این‌که بتواند به پولش برسد را پیدا کرده و شاید پس از مذاکره جدی با تبریزی‌ها بتواند، هم به پولش در باشگاه پرسپولیس برسد و هم این‌که برای فصل آینده دوباره خودش روی نیمکت این تیم بنشیند. بازار شایعات در فصل نقل و انتقالات داغ داغ است و هیچ چیز در آن مشخص نیست. البته نکته‌ای که در این زمینه وجود دارد این است که خیلی از پرسپولیسی‌ها ‌دنبال تکذیب این خبر افتاده‌اند. آنچه مشخص است این که تکذیب یک خبر راحت‌ترین کار ممکن است. دلخوری خیلی از پرسپولیسی‌ها به این دلیل است که چرا چند ساعت مانده به بازی با سپاهان این خبر از سوی تبریزی‌ها رسانه‌ای شده و این کارها برای بردن تیم به حاشیه است. کسی چیزی نمی‌داند اما خبر مذاکره تراکتورسازی با برانکو را همان افرادی منتشر کرده اند که حالا دوستان‌شان در صدد تکذیب آن برآمده‌اند.
3 میلیون یوروی وسوسه‌انگیز و لغو دومین قرار
رقم پیشنهادی تراکتوری‌ها به برانکو در حد حدس و گمان است.اما در همان جلسه‌ای که برگزار شده پیشنهاد سه میلیون یورو به پروفسور داده شده است. مدت زمان قرارداد مشخص نشده اما پیش بینی می‌شود دو یا سه ساله باشد.
این در حالی است که برانکو که انتظار رسانه‌ای شدن این جلسه را نداشته پس از انتشار اخبار در خبرگزاری‌های مختلف، جلسه دوم خودش با مسؤولان تبریزی را لغو کرده است. ظاهرا قرار بر این بوده تا پس از بازی با سپاهان، برانکو خبر این پیشنهاد را به عرب بدهد که با رسانه‌ای شدن آن همه‌چیز ملغی شده است.برانکو به‌شدت از دست زنوزی و همراهانش ناراحت است و به نزدیکانش گفته که انتظار چنین رخدادی را نداشته است.

پرسپولیس فصل بعد برای قهرمانی در آسیا بسته می‌شود
عرب: تا شنبه صبر کنید

ایرج عرب، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد نباید دست به کاری بزند که عجولانه باشد و در پی آن، پشیمانی برای خود و باشگاه به وجود بیاورد به‌خصوص در تمدید یا عقدقرارداد با خارجی‌ها در فصل آینده. از او در مورد شرایط مدیریتی باشگاه طی ماه‌های اخیر پرسیدیم که به جام‌جم گفت: «فعالیت‌های ما در این ماه‌ها در چند حوزه ادامه پیدا کرد. اول این‌که توانستیم درآمدهای بیشتری جذب کنیم. البته در بهترین زمان ممکن، پاداش رسیدن به فینال آسیا به دست باشگاه نرسید، اما باز هم خوب بود. همچنین راضی کردن اسپانسر به پرداخت پول بیشتر، توان مالی‌مان را بالا برد تا هم به برانکو پول بدهیم و هم پرداختی به بازیکنان را تا 80 و گاهی 85 درصد افزایش بدهیم.»
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ادامه داد: «بخش دیگری از فعالیت‌های ما، رسیدگی به مشکلات و حاشیه‌ها بود که در این امر نیز موفق ظاهر شدیم تا حدی که در اوج این شایعات، مسائل را مدیریت کردیم تا تیم به قهرمانی برسد. تمام اخبار به صورت شفاف با هواداران مطرح شد و تلاش مان این بود که همیشه بهترین تصمیم را بگیریم. نمونه‌اش همین موضوع تقسیم سکوهای ورزشگاه نقش جهان بود که شخصا وارد عمل شدم و مدیریت کردم. حالا هم منتظریم تا به‌زودی، برنامه‌های خود با کادرفنی را هماهنگ کنیم و یک تیم قدرتمند برای فصل آینده بسازیم.»
عرب در مورد برنامه‌هایش در ادامه راه عنوان کرد: «روز شنبه با برانکو جلسه مهمی در مورد تمدید قرارداد بلندمدت با خودش، دریافت اسامی ورودی و خروجی تیم و مسائل دیگر در پیش داریم. تا شنبه صبر کنید، همه چیز مشخص می‌شود. فقط این را می‌توانم بگویم که قرار است تیمی بسازیم که در لیگ نوزدهم نیز به قهرمانی برسد و در آسیا هم به دنبال تکرار قهرمانی باشد. ما نمی‌خواهیم قابلیتی که برای پرسپولیس به وجود آمده را به راحتی از دست بدهیم و به همین علت کار را ادامه خواهیم داد. یک‌سری شایعات در مورد جدایی برانکو و حضورش در تراکتورسازی مطرح شده که صحت ندارد و شنبه خودتان متوجه می‌شوید جریان چیست.»
او در نهایت گفت: «تا جایی که می‌دانم قرار نیست بازیکنی از فهرست پرسپولیس خارج شود. همه می‌مانند مگر آن که بازیکنی به ما اعلام کند که پیشنهاد خوب و دندان گیری به دستش رسیده که در این شرایط، نمی‌توانیم جلوی پیشرفت مالی و فنی آن بازیکن را بگیریم. شخصا به پرسپولیسی‌ها این پیشنهاد را دادم که هر وقت پیشنهاد داشتند، می‌توانند مطرح کنند. از سوی دیگر، برنامه مان این است که پیشنهاد تمدید سه ساله به برانکو بدهیم و امیدواریم او از این پیشنهاد استقبال کرده و باز هم در تیم‌مان بماند.»

مازیار فیروزی

ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها