پرسپولیس با گل ثانیه‌های پایانی احمد نورالهی به فینال جام‌حذفی رسید

تیر خلاص به قلعه سپاهان

۱۲۷ دقیقه هیجان با گلی که درست در آخرین دقیقه بازی به ثمر رسید اهالی فوتبال را از تماشای یک ماراتن جذاب و تماشایی سیراب کرد. زننده گل احمد نوراللهی بود و تیم پیروز، پرسپولیس برانکو.
کد خبر: ۱۲۰۹۰۹۴

جدال فوق العاده حساس و نفس گیر سپاهان و پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی، تا دقیقه ۱۲۰ همه چیز داشت الا گل که آن هم در ثانیه های پایانی در دروازه میزبان رویید تا شادی به اردوی قرمزها بیاید و آه و اشک و افسوس به اردوی طلایی پوشان. به جرات می توان گفت تاثیرگذار ترین مردان میدان در این بازی حساس، داوران بودند. زاهدی فر در این بازی و در وقت اضافه اول سه بار از کارت قرمز استفاده کرد تا سپاهان با اخراج دو بازیکن کلیدی خود یعنی ایران پوریان و کی روش استنلی خلع صلاح شود. کارت قرمز سوم هم نصیب سروش رفیعی شد که البته در زمین نبود و از روی نیمکت پرسپولیس اخراج شد.
سپاهان ۹ نفره با این حال می توانست برنده بازی باشد وقتی داور خط برای این تیم در آغاز وقت اضافه دوم پنالتی گرفت. این هم یکی دیگر از تصمیمات بحث‌برانگیز داوران بود اما مهدی کیانی در عین ناباوری هواداران سپاهان توپ را به آسمان فرستاد تا فرصت طلایی گلزنی، بردن و صعود به فینال از طلایی پوشان گرفته شود. در ادامه دفاع تمام قد بازیکنان سپاهان، شانس های این تیم را برای کشاندن بازی به پنالتی و برد احتمالی بالا برد اما احمد نوراللهی، اجازه نداد جذاب ترین بازی این فصل فوتبال ایران به ضیافت پنالتی ها بکشد.
پرسپولیس که در جریان بازی دو بار توپ را به تیر دروازه سپاهان کوبید و بارها تا آستانه گلزنی پیش رفته بود، جشن صعود را درست در دقیقه آخر گرفت تا تیم برانکو، بعد از قهرمانی در لیگ برتر، در آستانه قهرمانی در جام حذفی و کسب افتخاری دیگر قرار بگیرد. فینال جام حذفی روز دوازده خرداد در ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان برگزار می شود و پرسپولیس در این بازی به مصاف تیم دسته دومی داماش گیلانیان می رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها