سه سارق سابقه‌دار شیشه‌ای هنگام فرار، در تعقیب و گریز پلیس با شلیک گلوله زمینگیر شدند.
کد خبر: ۱۲۰۸۷۳۳

به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، ساعت 5 بامداد یکشنبه پنجم خرداد امسال یکی از ماموران کلانتری نازی‌آباد در تماس با کامران رضوانی، بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران، از مرگ سارق فراری و زخمی شدن یکی از همدستان وی در جریان تعقیب و گریز پلیسی خبر داد.در جریان تحقیقات قضایی، مشخص شد ساعت 4 صبح همان روز ماموران کلانتری گلبرگ هنگام گشتزنی در خیابان ثانی مشاهده کردند که سه مرد جوان با نزدیک شدن به خودروی پراید مشکی پارک شده در خیابان در حال تخریب در آن و سوار شدن به خودرو هستند. سارقان به محض مشاهده ماموران به سرعت با خودروی سرقتی از محل دور شدند.
ماموران کلانتری نیز به تعقیب سارقان پرداختند و با اخطارهای پلیسی از سارقان خواستند تسلیم پلیس شوند اما راننده پراید بر سرعتش افزود و به فرارش ادامه داد. ماموران 60 دقیقه به این تعقیب و گریز ادامه دادند تا این‌که ماموران وارد حوزه جنوب‌غرب تهران شدند. ماموران کلانتری گلبرگ برای دستگیری سارقان فراری از ماموران کلانتری‌های افسریه، آزادگان، نازی‌آباد و میدان بهمن برای متوقف کردن خودروی سارقان کمک خواستند تا به محض مشاهده خودرو، آن را متوقف و هر سه سرنشین آن را بازداشت کنند. اخطارهای تیم‌های عملیاتی پلیس برای متوقف کردن خودروی سارقان بی‌فایده بود . در ادامه ماموران برای متوقف کردن خودرو، 20تیر به سمت متهمان فراری شلیک کردند. سرانجام خودروی سارقان در نزدیکی میدان بهمن، متوقف شد. این در حالی بود که سارقان به صورت پیاده به فرارشان ادامه دادند. با فرار سارقان، ماموران نیز به تعقیبشان پرداختند اما متهمان حاضر نبودند تسلیم شوند؛ بنابراین برای پایان دادن به فرار سارقان به سمتشان شلیک کردند که در جریان این تیراندازی‌ها، دو نفر از سارقان زخمی شدند و نفر سوم از سوی پلیس بازداشت شد. با انتقال دو سارق مجروح به بیمارستان، یکی از آنها که مرد 30 ساله‌ای بود به دلیل شدت خونریزی فوت کرد. ماموران همچنین در بازرسی از خودروی سرقتی متهمان، 80 گرم شیشه، پایپ و پیچ گوشتی و وسایل دیگری که سارقان برای سرقت از آن استفاده می‌کردند، کشف کردند .
ماموران در بررسی سوابق کیفری سارق کشته شده و دو همدستش متوجه شدندکه هر سه نفر آنها سابقه کیفری در زمینه سرقت خودرو و وسایل داخل آن دارند، یکی از متهمان نیز در بازجویی‌ها به سرقت خودرو و لوازم داخل خودرو اعتراف کرد.
پرونده‌ای در شعبه هشتم بازپرسی دادسرای جنایی تهران تشکیل و تحقیقات از متهم و همدست زخمی او ادامه دارد .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها