وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تاکید بر این که ملت ایران طعم تلخ شکست را به جبهه آمریکایی-صهیونیستی خواهند چشاند، گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در بالاترین نقطه از آمادگی‌های دفاعی-نظامی برای مقابله با هرگونه تهدید، زیاده خواهی قرار دارد.
کد خبر: ۱۲۰۶۵۲۵

امیر سرتیپ امیر حاتمی در تشریح وضعیت آمادگی نیروهای مسلح ایران در شرایط حاضر تاکید کرد: در این شرایط تحریم از اجرای هیچ یک از برنامه‌ها و مأموریت‌های حوزه دفاعی در جهت تقویت و ارتقای قدرت بازدارندگی دریغ نکرده‌ایم و موفق شدیم در سال 1397 به کوری چشم دشمن، سه برابر سال 1396 در حوزه تحقیقات و پژوهش های دفاعی پیشرفت کنیم.
وزیر دفاع به شکست های متعدد توطئه ها و نقشه های پلید دشمن در رویارویی با نظام اسلامی در منطقه اشاره کرد و گفت: شکست جریان تروریستی - تکفیری اخیر در منطقه به ویژه در کشور عراق و سوریه، ضربه سنگینی به اعتبار و وجهه شیطان بزرگ آمریکا و دولت های منطقه ای حامی تروریست ها وارد کرد و آمریکایی ها پس از شکست در این نقشه شوم به تهاجم و حمله شدید و همه جانبه با ابزارهای اقتصادی بر علیه ملت مان روی آورده اند.
امیر سرتیپ حاتمی افزود: امروز در شرایطی هستیم که در مقایسه با دوران دفاع مقدس از منظر سرمایه‌های انسانی، آمادگی های نیروهای مسلح و پیشرفت های مادی و معنوی از جایگاه بسیار بالاتری برخورداریم و با بصیرت، هوشمندی، مقاومت و ایستادگی ملت بزرگ و سربلندمان فشارها و تنگناهای اقتصادی حاصل از تحریم ها را پشت سر خواهیم گذاشت. / روابط عمومی وزارت دفاع

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها