کد خبر: ۱۲۰۵۵۷۳

# تورم - ازدواج
صفری از گرمسار:
با گران شدن لوازم خانگی و مشکلات تهیه جهیزیه و مخارج عروسی برای خانواده‌ها، سنت حسنه پیامبر کمرنگ می‌شود و امیدوارم دولت محترم تمهیدات لازم را برای حمایت از خانواده‌ها بیندیشد.
# تجویز -داروی کمیاب
بهنام‌فر از تهران:
متاسفانه برخی پزشکان داروهای کمیاب را برای بیماران تجویز می‌کنند که تهیه آن برای بیماران بسیار سخت و البته گران درمی‌آید.

# پاتوق - معتادان
درویشی از تهران:
جدول وسط اتوبان همت شرق بعد از امام علی(ع) جایگاه معتادان و موادفروشان شده و بدون هیچ ملاحظه‌ای از عرض اتوبان عبور می‌کنند.

# سفید -بالک
فقیهی از تهران:
با فرارسیدن فصل گرما شاهد افزایش سفید بالک‌ها هستیم و از محیط‌زیست و شهرداری درخواست مبارزه هر چه سریع‌تر با این حشرات را دارم.

# صعود-قیمت‌ها
زهروند از تهران:
وعده مسؤولان بابت ارزان کردن کالاها و موادغذایی مخصوصا گوشت قرمز برای ماه مبارک رمضان عملی نشد و کماکان شاهد گرانی و افزایش قیمت‌ها هستیم.

# جولان - موش
حجتی از تهران:
جولان حیوانات موذی مانند موش در بلوار میرداماد و جوی‌های آب آن، چهره زشتی به این محله داده است. لطفا رسیدگی شود.

# برچسب - شهر
فیاضی از تهران:
چسباندن برچسب‌های تبلیغاتی روی دیوارها و منازل شهروندان همچنان ادامه دارد و به علت برخورد نه چندان قاطع مسؤولان این کار ادامه دارد.

# خطر -عابرپیاده
پهلوانی از تهران:
نبود چراغ راهنما، خط کشی عابرپیاده و پل عابرپیاده در خیابان‌های اطراف میدان فاطمی ،عابران را با خطرات جانی مواجه کرده است.

# نابودی -شالیزار
مسعودی از رشت:
برخی از بنگاه‌های املاک استان گیلان به جان باغ‌ها و شالیزارهای این استان افتاده و سعی در تغییر کاربری و تبدیل آنها به ملک را دارند. با این روند دیگر هیچ باغ و شالیزاری باقی نمی‌ماند.

info@jamejamonline.ir

روابط عمومی : ٢٢٢٦٢١٤٢

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها