ثروتمندترین مرد جهان دارایی‌های عجیبی در اختیار دارد که از جمله آنها می‌توان به کارخانه موشک‌، منزل مسکونی با 25 دستشویی و ... اشاره کرد.
کد خبر: ۱۲۰۵۵۲۵

به گزارش ایلنا، پایگاه اطلاع‌رسانی Gadgets Now در گزارشی درباره دارایی‌های جف بزوس، بنیانگذار آمازون، به دارایی عجیب او اشاره کرد.
این دارایی‌ها عبارتند از: یک منزل مسکونی با 11 اتاق خواب و 25 دستشویی. این خانه در واشنگتن است و در گذشته یک موزه صنعت نساجی بود / سه آپارتمان بسیار مجلل در گران‌ترین محله‌های نیویورک. این سه آپارتمان به یکدیگر متصل هستند و در کنار هم مساحتی در حدود ده هزار متر مربع را تشکیل می‌دهند. قیمت هر یک از این آپارتمان‌ها 17‌میلیون دلار است / کاخ در هالیوود. صاحب آمازون یک کاخ هم در بورلی هیلز کالیفرنیا دارد که به سبک اسپانیایی ساخته شده است / مزرعه‌ای به مساحت 30‌هزار جریب / مقر آمازون در سیاتل که شامل چهار ساختمان در مرکز شهر است و قیمت آن چهار میلیارد دلار تخمین زده می‌شود / یک منزل مسکونی در سواحل دریاچه سیاتل. این منزل در همسایگی منزل بیل گیتس، صاحب شرکت مایکروسافت، قرار دارد / خودروهای نه‌چندان مجلل. او دو خودروی عادی از نوع هوندا آکورد و شورلت قدیمی در اختیار دارد / کارخانه تولید موشک. او سرمایه‌گذار اصلی شرکت Blue Origin است که بناست سفر به فضا را با قیمت معقولی سازماندهی کند / یک ساعت که قرار است ده هزار سال کار کند. این ساعت 42 میلیون دلاری با هزینه صاحب آمازون هم‌اکنون در تگزاس در حال ساخته شدن است / سریع‌ترین هواپیمای جهان که قیمت آن 65 میلیون دلار است / روزنامه واشنگتن‌پست، با قدمت 141 ساله که آن را با قیمت 230 میلیون دلار خرید / یک سگ ربات که توسط شرکت بوستون داینامیکس ساخته شده و اسپات‌مینی نام دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها