اگر از آن دسته پدر و مادرهایی باشید که فرزند کودک و نوجوان دارید یا این‌که اصلا با حفظ سمت پدر و مادر بودن، پدربزرگ و مادربزرگ هستید و نوه کودک و نوجوان دارید حتما دو پیشنهاد این ستون را جایی یادداشت کنید تا یادتان نرود.
کد خبر: ۱۲۰۴۹۳۶

خیلی‌ها مثل شما بوده‌اند که خواسته‌اند ماه رمضان را برای بچه‌ها یا نوه‌های خودشان تا جایی که امکان دارد، رنگ و رو بدهند و از این روزها، خاطره‌ای خوش برای بچه‌ها باقی بگذارند. حالا به‌جز دادن عیدی و جایزه برای بچه‌هایی که روزه کله‌گنجشکی می‌گیرند و همراه اعضای خانواده در سفره افطار و سحر و شب‌های قدر و نماز جماعت مسجد محل حضور پررنگی دارند، شاید هدیه دادن کتاب هم بتواند این خاطره را برای بچه‌ها خوشایند کند. روی این حساب این ستون را جدی بگیرید.
یکی از مجموعه‌هایی که هم مناسب این ایام است و هم داغِ داغ همین یکی دو هفته قبل از چاپخانه بیرون آمده و به شدت به کار بچه‌ها می‌آید مجموعه هشت جلدی «قصه نیکان» است که توسط انتشارات سوره مهر روانه بازار نشر شده. این مجموعه هشت‌جلدی که به زندگی پیامبر(ص) و ائمه(ع) می‌پردازد برای اولین مرتبه در همین نمایشگاه کتاب تهران رفته توی ویترین. نویسنده‌های متعددی هم نوشتن جلدهای مختلف آن را بر عهده داشته‌اند از مصطفی رحماندوست که شعر خاطره‌انگیز «صد دانه یاقوت» در کتاب فارسی دبستان هنوز یاد خیلی‌ها مانده تا مسلم ناصری و احمد عربلو. عناوین این هشت جلد هم به این شرح است: «اشک ققنوس» نوشته شیرین اسحاقی، «سروی که ایستاد» به قلم مصطفی رحماندوست، «آخرین پیامبر(ص)» به کوشش نقی سلیمانی، «چراغ نیایش» اثر محسن هجری، «بانوی پاک سرشت» نوشته مصطفی خرامان، «بخشنده‌تر از آفتاب» اثر احمد عربلو، «هفت پله رو به پایین» نوشته حسن احمدی و «بوی خوش جبرئیل» نوشته مسلم ناصری.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها