ساکنان یک روستای دورافتاده ماری یافته‌اند که سه چشم دارد و ساکنان محلی، نام یک گروه طنز را روی آن گذاشته‌اند.
کد خبر: ۱۲۰۴۳۹۴
ماری با ۳ چشم! + عکس

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، اگر اهل خواندن افسانه‌های چینی و یا دیدن فیلم‌های سینمای چین باشید، احتمالا موجود خیالی اژد‌های سه‌سر را می‌شناسید؛ اژد‌هایی رازآلود که معمولا در آخر فیلم از قهرمان داستان شکست می‌خورد. پس از اژد‌های سه‌سر حالا نوبت اژد‌های سه‌چشم آمده، موجودی که بر خلاف نسخه چینی، کاملا واقعی است.

ساکنان یک روستای دورافتاده به نام «هامتی‌دو» در ایالت قلمرو شمالی استرالیا ماری یافته‌اند که سه چشم دارد و از سوی ساکنان محلی ـ «مونتی پایتون» نامگذاری شده است.

این مار ۴۰ سانتی متری در ماه مارس ۲۰۱۹ در اتوبوان آرنهایم پیدا شد در حالی که سر مار شکلی کاملا غیرطبیعی داشت و علاوه بر دو چشم اصلی، چشم سومی نیز روی آن و در بخش میانی صورت وجود داشت.

سخنگوی مدیریت حیات وحش قلمرو شمالی به خبرگزاری آلمان گفت که کارکنان این مرکز کوشیده‌اند که از زمان پیدا شدن این مار توسط جنگلبانان، اقدام به تغذیه آن کنند، ولی هفته گذشته این مار جان باخت.

این نهاد همچنین درباره مکان پیدا شدن این مار توضیح داد که این مار کم سن و سال در ۴۰ کیلومتری شهر داروین، پایتخت قلمرو شمالی استرالیا پیدا شد.

بررسی‌های انجام شده از طریق عکس‌برداری به روش ام آی آر نشان داد این مار یک سر اضافی ندارد بلکه یک جمجمه واحد دارد که یک حفره چشمی سوم در آن وجود دارد.

مدیریت حیات وحش قلمرو شمالی وجود چشم سوم تقریبا تایید می‌شود، اما این یک موضوع غیرطبیعی نیست، زیرا خزندگان با اشکال عجیب و غریب به وفور یافت می‌شوند.

دلیل نامگذاری این مار عجیب و غریبب به نام «مونتی پایتون» مشخص نیست، ولی مونتی پایتون یک گروه طنز انگلیسی است که از سال ۱۹۶۹ کار خود را آغاز کرد و از نظر تاثیر در طنز با تاثیر گروه بیتل‌ها در موسیقی برابر توصیف می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها