کامران منزوی یکی از اعضای اثرگذار هیات مدیره استقلال است. خیلی‌ها معتقدند او هم در برکناری وینفرد شفر نقش داشته است. اما منزوی می‌گوید این کار را امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه انجام داد. او در گفت‌وگو با روزنامه جام‌جم توضیحاتی درباره این اتفاق و همین طور جنجال بر سر پرداخت پول شفر می‌دهد.
کد خبر: ۱۲۰۳۸۳۴

آقای منزوی! یکی از نگرانی‌های هواداران این است که نکند وینفرد شفر هم شکایت کند و بشود ماجرای مانوئل ژوزه پرسپولیس و آینده باشگاه به خطر بیفتد؟
به هر حال برای این مساله در استقلال فکر شده است.
شما گفتید پول را می‌دهیم و احساس هوادار مهم‌تر است.
بله، برای ما احساس هوادار از همه چیز مهم‌تر است. نباید بگوییم چون شفر این قدر می‌خواهد بگذاریم با احساس هوادار بازی شود.
الان چه فکری برای پرداخت پول شفر کرده‌اید؟ او فیلم هم گرفته و این باعث نگرانی برای باشگاه نیست؟
اولا باید بگویم ما به آقای فتحی تفویض اختیار کردیم تا درباره کادر فنی تصمیم بگیرد. ایشان هم تصمیم گرفتند شفر برکنار شود و فرهاد مجیدی بیاید. البته ما در هیات مدیره نظراتمان را به آقای فتحی گفتیم و ایشان از اختیارات خود برای تغییرات استفاده کردند. درباره موضوع پول شفر هم در هیات مدیره به صورت جدی درباره آن بحث و تبادل نظر خواهیم کرد. این مربی فصل بعد هم می‌ماند و 16/17 میلیارد تومان پول می‌گرفت که چه؟ این هم یک بحث است. باید در هیات مدیره به صورت جدی در این باره حرف بزنیم. همان طور که می‌دانید هیات مدیره در بحث‌های کلان ورود می‌کند نه در تغییراتی مثلا مربی یا بازیکن. بنابراین ما نقش ارزیاب را داریم.
شما به فتحی دقیقا چه گفتید؟ این‌که شفر برکنار شود؟
بحث من کلی بود و بیشتر از وضعیت ناراضی بودم. از زمین تمرین بگیرید تا نتایج که باعث نارضایتی هواداران شده است.
حضور مجیدی هم پر ابهام است. بعضی‌ها معتقدند از این جهت گفتید فرهاد فصل بعد سرمربی نمی‌شود که بخواهید فشار را از روی او بردارید. درست است؟
نه، این چیزی بود که خود فرهاد مجیدی به ما گفت.
شما با او حرف زدید؟
بله، من و فرهاد صحبت کردیم و او خودش گفت فصل بعد مربی خوب خارجی بیاورید و من به عنوان دستیار او کار می‌کنم.
یعنی هدف باشگاه آوردن مربی خارجی است؟
بله. ولی همان‌طور که گفتم در این باره مدیرعامل تصمیم گیری می‌کند و ما فقط کار ارزیابی را انجام می‌دهیم.
می‌گویند حضور فرهاد یعنی سوزاندن او.
من این را قبول ندارم. مگر قرار است فرهاد سرمربی دائم باشد؟ او فقط برای 5 بازی آینده استقلال سرمربی موقت است. منتها باشگاه از الان باید برنامه میان مدت و بلندمدت خود را تعیین کند. باید تکلیف مشخص شود. این‌که قرار است مربی جدید کی بیاید. به هر حال بدون نظر او می‌شود مربی جذب کرد؟ ما الان دست به تغییرات زده‌ایم. یعنی می‌خواهیم موفق شویم. هوادار توقع دارد فصل بعد نتایج استقلال خوب باشد. ما هم باید خیلی زود تکلیف همه چیز از جمله اسپانسر و سایر چیزها را مشخص کنیم.

سعید اکبری

ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها