معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: در سیل اخیر مردم در سراسر کشور بیش از ۱۶۸ میلیارد تومان به کمیته امداد کمک کردند.
کد خبر: ۱۲۰۳۶۳۵

به گزارش آنا، علیرضا عسگریان گفت: کمک‌های مردمی در سال ۹۷ نسبت به سال قبل ۵۰ درصد رشد داشته است. معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) ادامه داد: در سال ۹۷ کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری ۶۲ درصد نسبت به سال قبل افزایش داشته است و ۳۰۸ میلیارد تومان کمک جمع‌آوری شد.
وی افزود: از زمانی که سیل اتفاق افتاد، کمیته امداد فعالیت‌های خود را آغاز کرد و استان‌های کشور به سه قسمت تقسیم شد؛ هشت استان درگیر سیل بودند، هشت استان احتمال وقوع سیل داشتند و هشت استان دیگر نیز به عنوان استان معین انتخاب شدند و به امدادرسانی به مردم پرداختند.
عسگریان بیان کرد: در سیل ۹۸ مردم در سراسر کشور بیش از ۱۶۸ میلیارد تومان به کمیته امداد کمک کردند که ۴۷ میلیارد تومان آن نقد و مابقی آن کالا بوده است.
عسگریان ادامه داد: ساخت و تعمیر ۲۵ هزار مسکن در مناطق سیل‌زده بر عهده کمیته امداد است که از این تعداد 8000 واحد نیاز به ساخت کامل دارد.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به این‌که 2500 واحد مسکونی در محدوده شهری و مابقی خانه‌های روستایی است، بیان کرد: به دلیل حجم بالای این تعمیرات نیاز به کمک‌های مردمی بسیار احساس می‌شود و در این راه از پویش‌های مردمی استقبال می‌کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها