آقای جهانبخش یکی از مخاطبان دوست داشتنی روزنامه است که اغلب روزها با ما تماس می‌گیرد و نظرش را درباره مطالب روزنامه بیان می‌کند. تماس‌هایش آن‌قدر برای همه همکاران تحریریه جالب شده که مثلا اگر با گروه جامعه تماس بگیرد، همه می‌پرسیم این مخاطب عزیز امروز چه نکته‌ای پیدا کرده بوده و خلاصه در جریان نظراتش قرار می‌گیریم.
کد خبر: ۱۲۰۳۰۴۲

آقای جهانبخش یک تکیه کلام هم دارد که حالا در تحریریه بدجور گل کرده. می‌خواستم جمله‌ام را با تکیه کلامش شروع کردیم که دیدم بیان این توضیحات لازم است. برویم سر اصل مطلب... «باور بفرمایید» زمانی که در نوجوانی و ابتدای جوانی جمعه بعدازظهرها در خانه فیلم سینمایی شبکه یک را تماشا می‌کردیم، تصورش هم برایمان محال بود که در آینده‌ای نه چندان دور جمعه‌ها سرکار باشیم و به‌قول بابابزرگ‌ها روزنومه بنویسیم. اما حالا هستیم و می‌نویسیم. همین دیروز هم آمدیم و برای امروز نوشتیم و باور بفرمایید جمعه خوب و دلچسبی هم بود.
وقتی رسیدم روزنامه صابر محمدی آمده بود و با دبیر گروهمان محمدصادق علیزاده درباره سوژه امروز صفحه 9 و 10 بحث می‌کردند. آن‌هم فکرش را بکنید درباره چه! درباره جناب پمپئو. این مقام آمریکایی به تازگی طی اظهاراتی دست آمریکا را اساسی رو کرده و رسما اعلام کرده فریبکار و دغلبازند. همکارانمان رفتند سراغ همین موضوع و ابعادش را در عرصه هنرهای مختلف از کارتون تا سینما و... بررسی کردند.
سال گذشته «تگزاس1» اکران شد و امسال هم «تگزاس 2». احتمالا سال دیگر هم «تگزاس3». مسعود اطیابی کارگردان این فیلم که طبعا از فروش خوب این کمدی اش بسیار راضی است، به دعوت ساناز قنبری یک روز آمد جام‌جم و حسابی درباره فیلمش حرف زد. بروید صفحه 11 و ببینید در گفت‌وگوی مفصل اطیابی و قنبری چه حرف‌هایی رد و بدل شده است.
جوان‌ترین عضو گروه را هم که دیگر می‌شناسید. فاطمه شهدوست که در لحظه نوشتن این مطلب، سخت مشغول کار است رفته سراغ حمید قبادی مدیر کارگروه مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و درباره همه چالش‌های این عرصه از جمله موضوع مهم برگزاری فشن شوهای اسلامی با او حرف زده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها