شفر برای صعود به مرحله بعد فقط یک خواسته از بازیکنانش دارد

بِبَر و صعود کن!

استقلال ایران که دو بازی اول خود در لیگ قهرمانان این فصل مقابل الدحیل قطر و العین امارات را فقط با یک امتیار پشت سر گذاشته بود، مسابقه با تیمی اسم و رسم دار را برای برخاستن انتخاب کرد: الهلال عربستان. برخلاف پیش‌بینی‌ها، استقلال در آن بازی بهتر از دو بازی قبلی ظاهر شد.
کد خبر: ۱۲۰۲۴۲۳

پیروزی استقلال در آن بازی موجب زنده شدن امید در دل‌هواداران شد و حالا همه به این بازی به چشم پلی برای صعود نگاه می‌کنند. الهلال که از دو بازی قبلی مقابل العین و الدحیل 6‌امتیاز کسب کرده و در صدر جدول گروه C قرار گرفته بود، اگر در بازی برگشت خود مقابل استقلال هم شکست بخورد، این فصل را هم مانند فصل قبل از دست خواهد داد، آن هم با حذف در مرحله گروهی. مسابقه برگشت دو تیم الهلال عربستان و استقلال ایران از ساعت 19:30 امشب در ورزشگاه محمد بن زاید ابوظبی آغاز می‌شود. این بار به میزبانی الهلال و باز هم در کشور ثالث. بازی قبلی دو تیم به میزبانی استقلال در ورزشگاه الاهلی دوحه برگزار شد و حالا الهلال در شرایطی مقابل استقلال قرار می‌گیرد که با تیم مقتدر و صدرنشین گروه C فاصله گرفته است. این تیم گرچه فرصت بازگشت به صدر جدول لیگ عربستان را در اختیار دارد؛ اما اختلافات درونی این تیم موجب شده وضعیت باثبات گذشته را نداشته باشد.
وینفرد شفر، سرمربی استقلال اما تیمی را در اختیار دارد که تازه در لیگ ایران جان گرفته و در لیگ قهرمانان هم کاملا امیدوارانه به میدان می‌رود. همه گمان می‌کردند بازیکنان استقلال در بازی رفت مقابل الهلال از پیش‌باخته‌ای تمام عیار هستند و بازی برتر و پیروزی استقلال همه را شگفت‌زده کرد. امید فوتبالدوستان ایرانی این است که در پایان بازی امشب شگفت‌زده نشوند چون آنها حالا کاملا به موفقیت استقلال امیدوار شده‌اند و پیش‌بینی می‌کنند که استقلال مانند بازی رفت صاحب هر 3 امتیاز بازی با الهلال شود.
شفر بارها به ترکیب تیم برنده دست زده. او در بازی رفت مقابل الهلال، سیدحسین حسینی، خسرو حیدری، میلاد زکی‌پور، پژمان منتظری، روزبه چشمی، امید نورافکن، علی کریمی، آیاندا پاتوسی، فرشید اسماعیلی، داریوش شجاعیان و گادوین منشا را به زمین فرستاد؛ اما مشخص نیست در بازی امروز چه بازیکنانی را انتخاب کند. گرچه به نظر می‌رسد ترکیب تیم امشب او به چهره ابتدایی تیم در بازی رفت نزدیک باشد و شاید میثم تیموری جای زکی‌پور را بگیرد. استقلال اگر 3 امتیاز بازی امشب را بگیرد، امیدوارانه به دو بازی بعدی خود مقابل الدحیل و العین نگاه خواهد کرد.

حسین خلیلی

ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها