این روزها که تولید درام‌های شرح حال گونه درباره چهره‌های سرشناس رشته‌های مختلف فرهنگی، هنری، سیاسی و ورزشی در بالیوود به صورت یک مد فراگیر درآمده، سیدارت مالهوترا هم در فیلمی از این ژانر بازی می‌کند.
کد خبر: ۱۲۰۰۸۳۲

درام «کاپیتان باترا» با بازی مالهوترا آوریل 2019 جلوی دوربین می‌رود. نام فیلم فعلا موقت است و زمان اکران عمومی تغییر خواهد کرد. کل صحنه‌های فیلم طی 70 روز در نقاط مختلف کشمیر و پالامو فیلمبرداری می‌شود.
داستان فیلم در باره کاپیتان ویکرام باترا است. او از افسران شجاع ارتش هند بود که سال 1999 در جریان جنگ کارگیل کشته شد و لقب قهرمان ملی هند را گرفت.
کارن جوهر کارگردان و تهیه‌کننده معروف هندی، کار تولید کاپیتان باترا را به عهده دارد. اما برای کارگردانی آن، پشت دوربین فیلمبرداری قرار نخواهد گرفت. قرار است وظیفه کارگردانی این درام شرح حال گونه به دست یکی از دستیاران جوان او سپرده شود.
مالهوترا در ارتباط با نقش تازه‌اش می‌گوید: «بسیار هیجان‌زده‌ام که جلوی دوربین نقش یک آدم و شخصیت واقعی را بازی می‌کنم. خوشحالم با فیلمی همکاری می‌کنم که داستانی قهرمانانه دارد. تا قبل از این چنین کاری نکرده‌ام. می‌دانم بازی در نقش یک چهره واقعی با مشکلات بسیار زیادی همراه است، اما تمام سعی‌ام را می‌کنم که تصویری درست از ویکرام باترا به تماشاگران ارائه کنم.»
در دو سال اخیر تولید درام های شرح حال گونه مورد توجه صنعت سینمای هند و تماشاگران آن قرار گرفته است./بالیوود هنگاما

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها