معاون اجتماعی پلیس راهور با اشاره به اینکه هیچ محور اصلی بسته نیست، گفت: فقط به رانندگان توصیه می‌کنیم که در هراز و چالوس احتیاط بیشتری داشته باشند.
کد خبر: ۱۱۹۹۱۸۵
محورهای اصلی باز است / احتیاط رانندگان در جاده های هراز و چالوس

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، سرهنگ جهانی معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی کشور درخصوص پیش بینی بازگشت خودروها گفت: ما از لحاظ تعدادی به یک عدد خاص نمی‌رسیم اما برخی از هموطنان در یکی دو روز گذشته بازگشته اند به کشور.

وی گفت: رئیس پلیس راهور ناجا وز گذشته در محورهای شمالی کشور حضور یافتند و با همکاری عوامل راهور دو محور چالوس و هراز را بازگشایی کردند.

بازگشایی این دو محور باعث شد تا سیل عزیمی از هموطنان بازگشت خود را از این دو محور به سمت تهران انجام دهند و در هر دو محور هم تردد یک طرفه اعمال شد و وضعیت خوبی در این دو محور در حال حاضر وجود دارد.

وی گفت: طول محور پرحجم است اما مشکلی برای تردد وجود ندارد و هیچ محور اصلی ما بسته نبوده و تنها محدودیت ما در دو محور هراز و چالوس است که یک طرفه تردد انجام می‌شود.

سرهنگ جهانی گفت: از روز گذشته به هموطنان توصیه کردیم که چون هر دو محور یک سری اشکالاتی به دلیل باران و سیل های اخیر دارد حتی حالا که قرار است به صورت یک طرفه تردد کنند باز هم حواسشان به جاده باشد و احتیاط مضاعفی را به خرج بدهند.

وی ادامه داد: هواشناسی پیش بینی کرده است که فردا شرایط جوی کشور بارانی و در برخی موارد در ارتفاعات همراه با بارش برف است که شاید همین عامل باعث شود تردد در چالوس و هراز منتفی شود.

معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا گفت: از همین رو از مسافران می‌خواهیم تا بازگشت خود از این دو محور را به فردا موکول نکنند و در صورت امکان امروز به شهر و دیار خود بازگردند.

سرهنگ جهانی درخصوص میزان تصادفات و عوامل وقوع آن گفت: از ابتدای طرح نوروی بیش از ۷۰ درصد تصادفات به دلیل سرعت و سبقت غیرمجاز و عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها