رئیس پلیس راه مازندران گفت: جاده های چالوس و هراز امروز یکطرفه می شوند.
کد خبر: ۱۱۹۸۸۴۸
جاده های هراز و چالوس یکطرفه شدند

به گزارش جام جم آنلاین از خبرگزاری صدا و سیما، رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران گفت : آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ امروز تا ساعت ۲ بامداد فردا از کرج به مرزن آباد ممنوع می‌شود.

سرهنگ علیرضا قدمی افزود : با اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲ بامداد فردا از مرزن آباد به کرج یکطرفه خواهد شد.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ امروز تا ۲ بامداد فردا از رودهن به آب اسک ممنوع است.

سرهنگ علیرضا قدمی افزود: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ امروز تا ۲ بامداد فردا از آب اسک تا رودهن محدوده مشاء یکطرفه خواهد بود.

وی گفت: این محدودیت ترافیکی روز‌های پنج شنبه و جمعه ۱۵ و ۱۶ فروردین در جاده هراز اعمال خواهد شد.

قدمی با اشاره به ممنوعیت تردد انواع کشنده‌های سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و سوادکوه افزود : آمد و شد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در جاده کرج - چالوس کماکان ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ ظهر روز یکشنبه ۱۱ فروردین تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از مرزن آباد به کرج ممنوع است و از ساعت ۱۵ تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از کرج به مرزن آباد یکطرفه می‌شود.

سرهنگ قدمی افزود : رفت و آمد انواع کامیون و کامیونت تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه ۱۰ فروردین و از ساعت ۱۲ ظهر روز یکشنبه ۱۱ فروردین تا ساعت ۲۲ روز شنبه ۱۷ فروردین از رودهن به آمل و بالعکس ممنوع شد.

وی گفت: آمد و شد انواع تریلر‌ها از ساعت ۸ تا ساعت ۲۴ روز‌های پنج شنبه و جمعه ۱۵ و ۱۶ فروردین از سوادکوه به سمت تهران ممنوع است.

سرهنگ قدمی افزود: مرکز کنتزل ترافیک پلیس راه فرماندهی انتظامی استان با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها