پشت صحنه

جنگ اکران

امروز سالروز شهادت امام هادی(ع) است؛ امام بزرگواری که برای نشر احکام اسلام و آموزش و پرورش و شناساندن مکتب و مذهب جعفری و تربیت شاگردان و اصحاب گرانقدر گام‌های بلند برداشت و لحظه‌ای از آگاه کردن مردم و آشنا کردن آنها با حقایق مذهبی نایستاد. البته صادق علیزاده به همین مناسبت در مطلب همین صفحه گزارشی دارد درباره بقعه آن حضرت با نگاهی به تخریب و بازسازی آن که خواندنش خالی از لطف نیست.
کد خبر: ۱۱۹۶۶۱۲

یک آگهی تبلیغاتی سوژه صفحه 10 امروز است. ماجرا از این قرار است که آگهی تبلیغاتی شکلات پارمیدا حسابی در فضای مجازی سر و صدا به پا کرده است. تور رسانه‌های چاپی هم که معمولا در این فضا پهن است تا سوژه ناب و به روزی به دست بیاید، همین آگهی سوژه اول هفته روزنامه شده است و مجموعه مطالبی در رابطه با این آگهی را می‌توانید در صفحه 10 امروز بخوانید. منتقدان این آگهی از این جهت سؤال دارند که چرا این شرکت در این آگهی با استفاده از بُعد حیوانی انسان‌ها، دنبال فروش محصول خــود است؟! البــته نقدهای دیگری هم به آن وارد کرده‌اند که همه آنها را می‌توانید در بسته جمع و جور آماده شده در صفحه 10 امروز بخوانید.
در سینمای ایران همیشه جنگ اکران وجود داشته است. اصلا سینما یعنی اکران و در میان همه فصل‌های اکران همیشه اکران نوروزی بازار بی‌شکستی بوده است. به این مفهوم که اگر شما موفق شوید که فیلمتان جزو یکی از هفت گزینه نهایی اکران نوروز باشد احتمالا فروش فیلمتان تضمین شده است و اما فیلم شما در پایان سال همراه با یک عنوان دلنشین یعنی «پرفروش» خواهد بود. حالا نام 14 فیلم برای اکران نوروزی در سینما اعلام شده که قرار است از این میان هفت گزینه حذف شوند و هفت فیلم خوشبخت رنگ پرده را ببینند. ساناز قنبری هم در صفحه سینمای ایران رفته است سراغ همین موضوع،‌ البته گزارش ساناز همراه است با یک گفت‌وگوی پرمغز با محمدقاصد اشرفی، رئیس انجمن سینماداران ایران که خبرهای جالبی هم برای تکمیل این گزارش داده است. امسال انگار دو سینما از سرگروهی اکران خارج شده و دو سینمای دیگر به این مجموعه اضافه شده‌اند. همه اینها در کنار فیلم‌های نامزد اکران نوروزی شده است یک گزارش خواندنی همراه با گمانه‌زنی‌های ساناز قنبری برای صفحه سینمای ایران.
کریس پرات انگار ستاره تازه سینمای جهان است. تشکیک در این گزاره، شده است موضوع اصلی صفحه سینمای جهان. خیلی‌ها بر این باورند که او در شمایل یک ستاره تازه نفس در سینمای جهان ظاهر شده و برخی دیگر معتقدند پرات هنوز راهی طولانی تا تبدیل شدن به یک اسطوره بازیگری دارد. آنها که سینمای جهان روزنامه جام‌جم را دنبال می‌کنند قطعا این را می‌دانند که در صفحه‌ای که کیکاووس زیاری جمع و جور کرده باشد حتما می‌توانند ردی از سینمای هند را هم پیدا کنند،‌ آنها هم که تا الان نمی‌دانستند خب حالا می‌دانند!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها