پسر سابقه دار که با همدستی دوستش و دختر فراری شیشه‌ای از خودروهای پراید و پژو سرقت می‌کرد، دستگیر شد. متهم در ده ثانیه از خودروها سرقت می‌کرد.
کد خبر: ۱۱۹۶۵۵۷

به گزارش جام‌جم، از چندی پیش افرادی با حضور در اداره 20 پلیس آگاهی تهران شکایت‌هایی را مطرح کردند که نشان می‌داد زمانی که خودروهای پراید و پژو 206 و پژو 405 خودرا در محله پیروزی پارک کرده‌اند، لوازم داخل خودرو و وسایل موجود در صندوق عقب آن به سرقت رفته است.
با تشکیل پرونده‌ای در شعبه چهارم دادسرای ناحیه 34 تهران با دستور دادیار مدرس، تحقیقات پلیسی در این‌باره آغاز شد. تحقیقات نشان می‌داد، در میان اموال برخی مالباختگان، مقادیری طلا هم بوده که آنها را برای فروش یا تعویض با خود می‌بردند که از داخل خودروهایشان سرقت شده است.
ماموران در بازبینی دوربین‌های مداربسته محل‌های سرقت تصویر یک دختر جوان و دو پسر را به دست آوردند. ماموران تصویر آنها را با بانک مجرمان پلیس آگاهی مطابقت دادند که معلوم شد، هر سه شیشه‌ای بوده و سابقه دار هستند. سرانجام دو روز پیش شهروز یکی از متهمان سابقه‌دار که 25 ساله بود، هنگام سرقت از صندوق عقب خودرویی درمحله پیروزی شناسایی و بازداشت شد.
متهم به افسرتحقیق گفت: تا سیکل بیشتر درس نخواندم. زمانی که 18 ساله بودم شیفته دختر خاله 15 ساله‌ام شدم، اما کاروپول نداشتم. برای این‌که هدایای گران‌قیمت برای اثبات عشقم برای او بخرم با پسر سابقه دار و خلافکاری در پارک دوست شدم. او هفت سال پیش شیوه دزدی را به من آموزش داد. با فروش وسایل سرقتی، دختر خاله‌ام را به رستوران‌های شیک برده و برای او کادوهای گران‌قیمت می‌خریدم که با افشای سرقت‌هایم مراترک کرد.
شاکی ادامه داد: چند بار به زندان افتادم و آخرین بار زمانی که آزاد شدم، سرقت لوازم داخل خودرو و صندوق عقب خودروها در محله پیروزی را با دوستم و دختری شیشه‌ای که در پاتوق خلافکارها با او آشنا شده بودم، شروع کردم. دیگر آن‌قدر حرفه‌ای شده بودم که ده ثانیه‌ای سرقت می‌کردم.
با اعتراف متهم، تحقیقات برای دستگیری دختر و پسری که با او در این سرقت‌ها همدست بودند، ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها