مهران غفوریان به جام‌جم خبر می‌دهد:

از «زیر آسمان شهر» چه خبر؟

مهران غفوریان در عرصه طنز کشور نام شناخته‌شده‌ای محسوب می‌شود. هنرمندی که هم در بازیگری، هم نویسندگی و هم کارگردانی فعالیت کرده و در طول سال‌های حضورش در عالم تلویزیون و سینما، لحظه‌های شیرین مختلفی را برای مخاطبان رقم زده است.
کد خبر: ۱۱۹۵۷۰۳

غفوریان با اشاره به دلیل قبول نقش فرشید در مجموعه تلویزیونی «مر قانون» توضیح می‌دهد: قبل از بازی در مر قانون یک سالی می‌شد که در هیچ اثر دیگری ـ چه سینمایی و چه تلویزیونی ـ ایفای نقش نکرده بودم. اخیرا قدری سختگیرتر شده‌ام و به نظرم این اتفاق اصلا کار سختی نیست؛ فقط باید نه گفتن را یاد بگیری. این را صادقانه می‌گویم که در این مدت مردم هربار من را می‌دیدند، سراغم را می‌گرفتند و وقتی بازی در مر قانون به من پیشنهاد شد، با توجه به این‌که این اثر برای پخش در عید نوروز تدارک دیده می‌شود ترغیب شدم در این اثر بازی کنم. دوست دارم مردم در ایام نوروز من را ببینند و شاد شوند. ضمن این‌که همکاری با مهران مهام، هدایت هاشمی، مرجانه گلچین و دیگر عزیزان را هم همیشه دوست دارم.
بازیگر مجموعه‌های نوروزی چون قرارگاه مسکونی، عید امسال، زن بابا و روزهای بد به در با اشاره به نحوه بداهه‌گویی در این اثر و چگونگی آن اضافه می‌کند: ما متن اصلی فیلمنامه را حفظ می‌کنیم و این اثر واقعا دیالوگ‌های خوبی دارد؛ با این حال خودمان هم سر صحنه بنا به بانمک‌تر کردن سکانس‌ها، چیزهایی اضافه می‌کنیم.
مدتی است در خبرها صحبت از ساخت سری جدید مجموعه دهه هشتادی زیر آسمان شهر به نویسندگی و کارگردانی مهران غفوریان مطرح شده حتی در مقاطعی خبرهایی از آغاز پیش‌تولید آن هم به میان آمد. با این حال بعد از گذشت یک‌سال هنوز خبری از ساخت این مجموعه تلویزیونی نیست.
غفوریان می‌گوید: خیلی دوست دارم زیر آسمان شهر را بسازم و وقتی سخن از ساخت آن به میان آمد، بسیار مورد استقبال قرار گرفت. با این حال معتقدیم اول باید شرایط ساخت آن فراهم شود. ضمن این‌که این روزها طرحم برای ساخت یک برنامه گفت‌وگومحور در شبکه نسیم سیما تصویب شده و قرار است آن را هم تهیه‌کنندگی و کارگردانی و هم اجرا کنم. در حال حاضر فکرم درگیر ساخت آن اثر است و بعد وقتی شرایط ساخت زیر آسمان شهر مهیا شد، سراغ آن می‌روم. همین که خبر ساخت این مجموعه به میان آمد، رضا عطاران برای این‌که مشاور کار شود اعلام آمادگی کرد و همین نشانه پیش‌بینی موفقیت کار است، چون رضا آدم باهوشی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها