خودکشی پس از قتل مادر

پسر جوان که از بیماری روحی رنج می‌برد، بعد از دعوا با مادر60 ساله‌اش و قتل هولناک وی، با خوردن قرص برنج به زندگی خودش نیز پایان داد.
کد خبر: ۱۱۹۵۵۲۹

به گزارش جام‌جم، ساعت 20 و 20 دقیقه شنبه یازدهم اسفند امسال، مرد جوانی با حضور در کلانتری تهران‌نو در حالی که بریده بریده صحبت می‌کرد از مرگ مشکوک مادر 60 ساله‌اش به نام زهرا و برادر 32 ساله‌اش حمید در خانه‌شان در کوچه شهید مهاجرانی در محله
نیروی هوایی پایتخت خبر داد. با تحقیق اولیه از او معلوم شد زمانی که به خانه‌شان در طبقه دوم ساختمان پنج طبقه وارد شده با اجساد آنها رو‌به‌رو شده است.
با اطلاعاتی که این جوان در اختیار ماموران کلانتری قرار داد آنها برای بررسی ماجرا به خانه پدری این مرد جوان رفته و با ورود به آپارتمان طبقه دوم مشاهده کردند که جسد مادر 60 ساله خانواده کف اتاق خواب افتاده است. آثار ضرب و جرح بسیاری روی نقاط مختلف بدن او وجود داشت. علاوه بر آن بیش از ده ضربه چاقو به گردن و گلویش و بیش از 20 ضربه به شکم وی اصابت کرده بود. این در حالی بود که ماموران کلانتری تهران‌نو، جسد پسر جوان را در اتاق نشیمن یافتندکه بسته خالی قرص برنج در نزدیکی وی افتاده بود.
به نظر می‌رسید او براثر خوردن قرص‌های برنج فوت کرده است. ماموران با کشف اجساد مادر و پسر متوجه شدند که وسایل خانه آنچنان به‌هم‌ریخته نیست و وسایل خانه و حتی طلاهای زن کشته‌شده نیز سرقت نشده است. بررسی ‌های اولیه نشان داد که آثار ورود به زور و سرقت در محل دیده نشده و این ماجرا
یک جنایت خانوادگی است. احتمال این‌که پسر جوان بعد از قتل مادرش خودکشی کرده و به زندگی‌اش پایان داده باشد، قوت گرفت. ماموران کلانتری موضوع را به غلامی، بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران گزارش کردند. بازپرس جنایی همراه تیمی از ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران در محل جنایت حاضر شدند. شواهد نشان می‌داد که شش تا هفت ساعت از مرگ او گذشته و از مرگ پسرش نیز سه تا چهار ساعت می‌گذرد. تیم جنایی در ادامه چاقوی ضامن‌دار خون‌آلود را زیر میز ناهارخوری یافتند. زمانی که آن را بررسی کردند معلوم شد لکه‌های خون روی آن با خون زن کشته‌شده مطابقت دارد و همچنین اثر انگشت‌های روی چاقو متعلق به حمید، پسر مقتول است. با مشخص شدن این موضوع دیگر پلیس اطمینان یافت که پسر
32 ساله خانواده ابتدا مادرش را کشته و بعد خودکشی کرده است.
ماموران به تحقیق از پدر و برادر خانواده پرداختندکه معلوم شد حمید از بیماری روحی و روانی رنج می‌برده و تحت درمان بوده و هر از گاهی دچار توهم روحی می‌شده است.
پسر پیرزن گفت: برادرم سابقه بیماری روحی و روانی دارد و تحت درمان بود . حتی مدتی هم بستری بود . او بیشتر مواقع در خانه بود . شب وقتی وارد خانه شدم، جسد برادرم را در اتاق نشیمن و جسد مادرم را در اتاق خواب یافتم. پرونده‌ای در این باره در شعبه سوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران تشکیل شد . تحقیقات در باره دیگر ابعاد این جنایت خانوادگی ادامه دارد .

شوک در محله

اهالی محل خبر این جنایت را شنیده اند و شوکه هستند. در میان کوچه، ساختمان پنج طبقه پلاک 17 که جنایت در طبقه دوم آن رخ داده، قرار دارد. یکی از زنان همسایه به خبرنگار جنایی ما گفت: زهرا خانم، زنی مهربان و دوست داشتنی بود . او همراه اعضای خانواده اش بیش از 15 سال است که در این ساختمان زندگی می‌کنند. حمید پسر آرامی بود و با همسایه رفتار خوبی داشت. شنیده بودم که او بیمار است اما فکر نمی‌کردم، مرتکب این جنایت شود.
زهرا خانم سه دختر داشت که ازدواج کرده بودند و یکی از آنها در کشور اسپانیا زندگی می‌کند و دو دختر دیگرش در ایران هستند. یکی از پسرانش هم ازدواج کرده و حمید و برادران دیگرش با پدر و مادرشان در این خانه زندگی می‌کردند. هنوز باور نمی‌کنم آن پسر آرام مادرش را کشته است.
همسایه دیگر ادامه داد: هنگام عصر سروصدایی از خانه همسایه شنیدم و بعد صدای افتادن و برخورد .گمان کردم شایددرحال نظافت کاری برای شب عید هستند ووسایل را جا به جا می‌کنند . ساعاتی بعد فردی سراسیمه از پله‌های طبقه دوم به پایین رفت و با تلفن همراه مشغول حرف زدن شد و دوباره به سمت بالا بازگشت . دیگر صدایی نیامد تا این‌که ماموران آمدند.

معصومه ملکی

حوادث

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها