بیش از 90 درصد از تصویربرداری سریال «حکایت‌های کمال» در شهرک سینمایی غزالی -لوکیشن اصلی این مجموعه -‌به پایان رسید.
کد خبر: ۱۱۹۵۴۸۰

به گزارش سیمافیلم، محسن شایان‌فر، تهیه‌کننده این مجموعه در ارتباط با زمان پایان تصویربرداری حکایت‌های کمال، گفت: تصویربرداری این مجموعه را به کارگردانی قدرت‌ا... صلح میرزایی از اوایل مردادماه سال جاری در شهرک سینمایی غزالی شروع کردیم و تاکنون بیش از 90 درصد از ضبط کار به اتمام رسیده است.
او ادامه داد: زمان و شبکه پخش‌کننده سریال حکایت‌های کمال پس از پایان مراحل فنی کار با تصمیم مدیران سیمافیلم مشخص می‌شود.
حکایت‌های کمال اقتباسی از رمانی به همین نام نوشته محمد میرکیانی است که قهرمان داستان یک نوجوان به نام کمال است. این سریال روایتی از دهه ۴۰ است که ساختاری اپیزودیک دارد و در مرکز سیمافیلم تولید می‌شود.
محمود پاک‌نیت، شهره لرستانی، محمدرضا شیرخانلو، حمید ابراهیمی، سولماز غنی، علی مسلمی، شهرام عبدلی، بیژن بنفشه‌خواه، یوسف صیادی، امیر نوری، فلور نظری، بیتا خردمند، کاظم هژیرآزاد، سیروس میمنت، مهرداد ضیایی، مختار سائقی، اکبر سنگی، آرش نوذری، داریوش سلیمی، سعید پیر‌دوست، عباس محبوب، بهشاد مختاری، حسین چنگی، فریده دریامج، تقی زنجانی، حمید صفایی و شهربانو موسوی، همراه هنرمندان خردسال امیرحسین کافتری، همراز اکبری و محمدحسین بلوکات و جمعی از بازیگران سینما و تئاتر در این سریال بازی دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها