پخش ســــــــریال خاطره‌انگیز آپارتمان، دیشب از شبکه‌ آی‌فیلم آغاز شده است. این مجموعه هر شب ساعت 23 پخش و ساعت 7 و 15 روز بعد تکرار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۹۵۴۷۱

قصه: یک پزشک و یک پرستار، علاوه بر آن‌که در یک بیمارستان همکار هستند، در یک مجتمع مسکونی در همسایگی هم زندگی می‌کنند و اندکی بعد تصمیم می‌گیرند با یکدیگر ازدواج کنند. در شب عروسی، داماد در مراسم حاضر نمی‌شود و این موضوع، علاوه بر نگرانی و اضطراب، زمینه‌ساز بروز اختلاف و سوءتفاهم میان دو خانواده نیز می‌شود. مشکلات به‌وجود آمده، بهانه‌ای برای نزدیک شدن به روابط خانوادگی سایر ساکنان مجتمع مسکونی و همسایگان می‌شود. در سیر موازی ماجراها، وقایع مجزا و طنزآمیزی از روابط افراد و خانواده‌های ساکن در مجتمع به تصویر کشیده می‌شود. در پایان، پرده از دلیل واقعی غیبت ناگهانی پزشک، برداشته می‌شود و ازدواج به خوبی و خوشی انجام می‌گیرد.
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟ این سریال، قصه‌ای گیرا و مجموعه‌ای از بازیگران شناخته شده دارد که امروز نام هر کدام برای درخشیدن یک‌اثر کافی است.
کارگردان: اصغر هاشمی
بازیگران:آزیتا حاجیان، رضا کیانیان، پرویز پرستویی، امین حیایی، جمشید اسماعیل‌خانی،‌ آتیلا پسیانی، رسول نجفیان، بهرام شاه‌محمدلو، اسدا... یکتا، نیکو خردمند،‌ بیوک میرزایی، شهره لرستانی، حمید لولایی، جلیل فرجاد،‌ حمید جبلی و... .
سال ساخت: 1371

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها