محمدرضا داورزنی، شایعات درباره بازگشتش به والیبال را تکذیب کرد

حضورم در فوتبال جوک است!

معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: علی‌نژاد تمایلی به ادامه مسیر نداشت، اما دوستان مختلفی از جمله من صحبت کردیم که با توجه به توقعات و انتظارات مردم و نتایج درخشان کسب‌شده، این جایگاه باید حفظ شود.
کد خبر: ۱۱۹۵۴۴۸

محمدرضا داورزنی که در مجمع فدراسیون ووشو حضور داشت درباره این انتخابات گفت: «مسیری که ووشو در این ۱۲ سال طی کرده، مسیری صددرصد موفق بوده و در تمام رده‌های مختلف قهرمان جهان شده است. چندین سال است که در میادین مختلف جهانی و بازی‌های آسیایی موفقیت‌های خوبی کسب شده است. البته علی‌نژاد تمایلی به ادامه مسیر نداشت، اما دوستان مختلفی از جمله من صحبت کردیم که با توجه به توقعات و انتظارات مردم و نتایج درخشان کسب‌شده، این جایگاه باید حفظ شود.»
خبرنگاری از او درباره جودو و حاشیه‌هایی که به وجود آمد پرسید که داورزنی این واکنش را نشان داد: «باید پیگیری شود چه کسی درخواست ناظر جهانی برای جودو داشته است. ما هم شنیدیم که فدراسیون جهانی پیگیر حضور ناظر در انتخابات فدراسیون بوده است که درخشان پیگیری کرد و این موضوع لغو شد. من این ایمیل را ندیدم و نمی‌دانم از فدراسیون جودو ارسال شده است یا نه، بعید می‌دانم از ایران کسی ایمیلی زده باشد، این‌که چرا فدراسیون جهانی اعلام کرده می‌خواهد نماینده بفرستد، باید پیگیری شود.»
داورزنی درباره این‌که دو نفر در انتخابات فدراسیون کاراته خود را گزینه وزارت اعلام کرده‌اند که یکی از آنها خواهرزاده رئیس سابق سازمان تربیت بدنی و دیگری فرزند مدیرعامل یکی از بانک‌های شبه‌خصوصی کشور است، گفت: «این موضوع را از شما می‌شنوم. چند نفری برای فدراسیون کاراته نامزد شده‌اند، بعضی افراد از کارمندان وزارت ورزش یا شرکت‌های وابسته به ما هستند که منعی برای ثبت‌نام ندارند، اما این‌که از سوی وزارت ورزش حمایت شوند، درست نیست. من هم در فضای مجازی این موضوع را دیدم، بعید می‌دانم درست باشد. نمی‌دانم وی ثبت‌نام کرده است یا نه، اما مجمع تعیین‌کننده است.»
داورزنی در پایان درباره حضورش در فدراسیون فوتبال یا بازگشتش به فدراسیون والیبال با خنده گفت: «این جوک جدید است، نه به فدراسیون والیبال برمی‌گردم و نه مشکلی با فدراسیون فوتبال دارم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها