دزد سابقه‌داری که به اتهام سرقت اموال داخل خودرو بازداشت شده بود به هزار فقره دزدی اعتراف کرد.
کد خبر: ۱۱۹۵۲۰۹

به گزارش جام‌جم، یازدهم بهمن امسال افرادی با حضور در کلانتری خانی‌آبادنو شکایت‌هایی مطرح کردند مبنی براین‌که لوازم داخلی خودروهایشان سرقت شده است. با توجه به افزایش شکایت‌ها پرونده در دستور کار ماموران اداره بیستم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت تا این‌که با گذشت یک ماه از این سرقت‌های سریالی، چند روز پیش سارق فراری شناسایی و در محله خانی‌آباد‌نو بازداشت شد. متهم حمید نام داشت و در جریان تحقیقات معلوم شد که او از سال ۹۵ با جعل پلاک‌ خودروهای سواری خود یا تعویض پلاک اصلی خودرویش با پلاک‌های سرقتی، اقدام به سرقت لوازم داخلی خودرو در جنوب تهران کرده و چند بار بازداشت و زندانی بوده است.
متهم در جریان تحقیقات به افسر تحقیق گفت: با سرقت دو پلاک از دو خودرو و نصب آنها به صورت نوبتی روی خودرویم، خودروهای پارک‌شده را شناسایی و کنار آن توقف می‌کردم. به شیوه کج کردن کلاف در خودرو یا استفاده از پیچ‌گوشتی اقدام به تخریب در‌های خودرو کرده و لوازم و اموال موجود در آن را سرقت می‌کردم. اموال دزدی را نیز به افرادی در محدوده خلازیر می‌فروختم. مال‌خران هم اموال دزدی را با یک دستگاه خودروی نیسان به شهرستان‌های شمالی و تهران منتقل کرده و می‌فروختند.
سرهنگ کارآگاه شمس‌الدین میرزکی، معاون مبارزه با سرقت وسایط نقلیه پلیس آگاهی پایتخت گفت: متهم حتی سه بار سابقه کیفری در زمینه سرقت، ضرب و جرح و درگیری داشته و سال 95 بعداز آزادی از زندان جرایمش را از سر گرفته است.
در جریان تحقیقات متهم به هزار فقره سرقت لوازم داخلی خودرو اعتراف کرده است. در تحقیقات بعدی مال‌خران هم شناسایی و بازداشت شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها