پرونده ناپدید شدن دختر جوان در تهران، پس از ده ماه با کشف جسد دختری در بومهن وارد مرحله تازه‌ای شد. این دختر پس از قتل، در منطقه‌ای بیابانی دفن شده بود.
کد خبر: ۱۱۹۴۲۹۰



به گزارش جام‌جم، در آخرین روز اردیبهشت امسال خانواده‌ای با حضور نزد سهرابی، بازپرس شعبه نهم دادسرای جنایی تهران، شکایت کردند که دختر 35 ساله‌شان که کارمند یک شرکت خصوصی بوده با سوار شدن به خودروی پژو 207 خود، راهی محل کارش شده و بعد از آن ناپدید شده است.
ماموران از مدیر شرکتی که او کار می‌کرد تحقیق کردند که معلوم شد دختر جوان قرار بوده نامه اداری مربوط به شرکت را به یکی از ادارات دولتی در شهر پرند ببرد که ناپدید شده و نامه به مقصد نرسیده است. در این مرحله ماموران دوربین‌های مداربسته محل‌هایی را که دختر جوان با خودرویش رفته بود بازبینی کرده که معلوم شد آخرین عبورش در عوارضی تهران - ساوه بوده است. چند روز بعد از این ماجرا، خودروی او بدون سرنشین در سه‌راهی آدران در حالی که لکه‌های خون روی صندلی‌اش بود، کشف شد.
در جریان تحقیقات سه مرد که گوشی سرقتی او توسط آنها خرید و فروش شده بود، شناسایی شدند. این افراد مدعی بودند که گوشی را از فروشنده‌ای دوره‌گرد خریده و مالک واقعی آن را نمی‌شناسند. در ادامه بی‌گناهی آنها مشخص و آزاد شدند. پلیس همچنان در جست‌وجوی دختر گمشده بود که با گذشت ده ماه از ماجرا، ماموران هنگام بررسی پرونده جسدهای مجهول‌الهویه اطلاعاتی به دست آوردند که نشان می‌داد، در زمانی که دختر جوان گم شده پلیس شهر بومهن جسد مجهول‌الهویه دختری را یافته‌اند که حیوانات بخشی از بدن او را خورده بودند. تحقیقات روی این موضوع متمرکز شد که ماموران متوجه شدند این جسد در زیر خاک دفن بوده که حیوانات وحشی او را بیرون کشیده و بخشی از بدن وی را خورده بودند. مرد چوپانی که برای چرای گوسفندانش رفته بوده جسد را یافته و موضوع را به پلیس خبر داده بود. بررسی‌ها حاکی از آن بود که آن دختر به قتل رسیده است. با توجه به این‌که برخی از مشخصات ظاهری جسد مجهول‌الهویه با دختر گمشده شباهت‌هایی داشت، قرار شد که از طریق آزمایش دی‌ان‌ای هویت مقتول شناسایی شود. بنابراین با دستور بازپرس پرونده قرار شد که مادر دختر گمشده در پزشکی قانونی حاضر شود و آزمایش دی‌ان‌ای انجام دهد تا این احتمال بررسی شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها