حل مشکل احسان حدادی پس از کیانوش رستمی

چرا برای فوتبال پدری نمی‌کنند؟

همین چند روز پیش بود که رضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک جلسه‌ای را با کیانوش رستمی و علی مرادی، وزنه‌بردار و رئیس فدراسیون وزنه‌برداری برگزار کرد تا به نوعی با وساطت و ریش سفیدی مشکل به وجود آمده بین یک ورزشکار با فدراسیون را حل کند.خروجی آن جلسه این بود که کیانوش رستمی به تمرینات تیم ملی برگردد و خودش را برای کاپ قطر و البته رقابت‌های المپیک آماده کند. قرار شد تا رستمی تابع سیاست‌های فدراسیون باشد و دیگر مشکلی در این زمینه وجود نداشته باشد.
کد خبر: ۱۱۹۴۰۸۹

این اتفاق در حالی افتاد که رئیس کمیته ملی المپیک که دارد رفته رفته خودش را به بدنه ورزش نزدیک می‌کند یک اقدام دیگر هم قرار است انجام دهد و البته شاید تا الان انجام داده باشد و آن آشتی دادن دیگر المپیکی ایران با فدراسیون‌اش است! احسان حدادی، یکی از شانس‌های کسب مدال در المپیک که کمی از فدراسیون دوومیدانی
دلخور است.
تنش‌های او با رئیس فدراسیون به رسانه‌ها کشیده شده و هر دو جواب یکدیگر را در رسانه‌ها می‌دهند! احسان حدادی بعد از چهارمین قهرمانی در بازی‌های آسیایی، در دیدار با مسعود سلطانی‌فر درخواست حمایت تا المپیک 2020 را داده بود تا مدال طلا بگیرد. قول‌هایی هم ظاهرا در این راه داده شد؛ اما کیهانی، رئیس فدراسیون بر این عقیده است حالا که ارز گران شده آنها نمی‌توانند مطابق خواسته ورزشکاران پیش بروند و برنامه تمرینی در اردوی خارج از کشور برپا کنند.این در حالی است که به گفته کیهانی آنها با مربی خارجی هم در صورتی قرارداد امضا می‌کنند که این مربی فقط در ایران به کارش ادامه بدهد و نیازی نباشد که اردوهای خارجی بروند.
این در حالی است که احسان با این شرایط حالا همه امیدش به وزارت ورزش و جوانان است. البته او احتمالا یک حامی دیگر هم پیدا کرده است و آن رضا صالحی، امیری رئیس کمیته ملی المپیک است که می‌خواهد مثل همان کاری که برای کیانوش انجام داد را برای حدادی هم انجام دهد. هرچند صالحی‌امیری همان موقع که اختلاف فدراسیون و حدادی سر زبان‌ها افتاده بود، گفته بود به شرط حضور دو طرف، جلسه برگزار می‌کند و ظاهرا حالا طرفین به یک نقطه نظر مشترک رسیده‌اند.
با مجید کیهانی تماس گرفتیم تا او در این باره توضیح بدهد.کیهانی گفت: «همه ملی‌پوشان از 26 آبان تمرین در مجموعه آفتاب انقلاب را شروع کرده‌اند و مانده احسان حدادی. قرار است بزودی در جلسه‌ای با حضور رئیس کمیته ملی المپیک وضعیت او هم روشن شود.» البته او هنوز نمی‌داند جلسه چه تاریخی برگزار می‌شود: «روز جلسه هنوز معلوم نیست. امروز و فردا مشخص می‌شود.» احسان حدادی هم ترجیح می‌دهد در این باره حرفی نزند.
مشکلات ورزشکاران المپیکی با ریش سفیدی رئیس کمیته ملی المپیک دارد حل می‌شود و در این وسط رضا صالحی امیری که هر کاری انجام داد تا مهدی تاج بازنشسته نشود و از ریاست فدراسیون فوتبال کنار نرود، می‌تواند یک کار دیگر که به نفع فوتبال این مملکت باشد را انجام دهد و آن آشتی کی‌روش و برانکو برای یک وفاق ملی است.
دود اختلاف دو سرمربی پرسپولیس و تیم ملی وارد چشم فوتبال ایران می‌شود و ادامه این روند بدون شک به ضرر ورزش ایران خواهد بود.

مرتضی رضایی

ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها