مرحله برگشت پلی آف لیگ برتر والیبال آغاز شد

روز سرنوشت

با پایان دور رفت مرحله پلی آف رقابت‌های لیگ برتر، امروز،یکی از روزهای سرنوشت‌ساز برای والیبالیست‌ها خواهد بود. بازی رفت به کام تیم‌های شهرداری ورامین، پیکان تهران، کاله مازندران و پیام مشهد بود و حالا حتی اگر در این بازی هم بازنده باشند، مسابقه به بازی سوم کشیده خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۹۳۷۱۵

شهرداری ورامین -شهرداری گنبد
گنبدی‌ها امیدوار به میزبانی
یک پیروزی قاطع در بازی رفت. شهرداری ورامین که به‌عنوان تیم صدرنشین راهی مرحله پلی‌آف شد در گام نخست پلی‌آف با نتیجه قاطع ۳ بر صفر تیم شهرداری گنبد را در خانه شکست داد. آنها در بازی رفت میزبان بودند و برای صعود به مرحله بعد باید در خانه گنبد موفق به شکست دادن تیم این شهر شوند. به عقیده خیلی‌ها کار نباید برای ورامینی‌ها زیاد سخت باشد؛ هر گنبدی‌ها هم درخانه مدعی هستند و می‌توانند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند.
خاتم اردکان - کاله آمل
پر حاشیه و پر مهره
اردکانی‌ها که در خانه میزبان کاله بودند مقابل آملی‌ها تن به شکست دادند، آن هم با نتیجه 3 بر 2 و در ست پنجم. با این حال بازی دو تیم پر از حاشیه بود و دقایق زیادی از مسابقه به دلیل اعتراض هواداران با وقفه روبه‌رو شد. تماشاگران اردکانی مدام دست به اعتراض می‌زدند و همین باعث شده بود تا جریان بازی چند بار به وقفه بیفتد. با این حال تیم کاله موفق شد تیم پر مهره خاتم اردکان را که بازیکنانی مانند شهرام محمودی و عادل غلامی در اختیار دارد در خانه شکست دهد. خاتم اردکان امروز برای صعود به مرحله بعد کار سختی در آمل و در خانه کاله خواهد داشت.
پیکان - سایپا
کدام خودروساز سبقت می‌گیرد
دو تیم تهرانی پیکان و سایپا در حالی به مصاف هم رفتند که چند بازی رفت با نتیجه خوب
3‌بر صفر به سود پیکانی‌ها به پایان رسید.ظاهرا حالا کار برای نارنجی پوشان سایپا سخت شده است و آنها اگر می‌خواهند از گردونه رقابت‌ها کنار نروند باید ابتدا پیکان را در بازی برگشت شکست بدهند و سپس با کشیدن بازی به مسابقه سوم خودشان را اثبات کنند.دربی تهرانی‌ها در بازی برگشت می‌تواند یکی از مسابقات جذاب امروز باشد.
پیام مشهد - فولاد سیرجان
دستان خالی سیرجانی‌ها برای بازی برگشت
این هم از بدشانسی سیرجانی‌ها بود که هم بازی رفت را به پیام مشهد ببازند و هم مهدی مهدوی از کلیدی‌ترین بازیکنان خودشان را برای بازی برگشت از دست بدهند. دیدار رفت با نتیجه 3 بر یک به پایان رسید، اما برای بازی برگشت سیرجانی‌ها هم مهمان مشهدی‌ها هستند و هم مهدوی را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهند داشت. دستان دامغانی، سرمربی فولاد سیرجان برای بازی برگشت خالی‌تر از همیشه است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها