تساوی در یک بازی سرد و کسالت‌بار

پرسپولیس، صدر را دوست نداشت

یک تساوی بدون گل در روزی که تقریبا هیچ موقعیت جدی روی دروازه‌ها ایجاد نشد و دروازه‌بان‌ها بیکارترین بازیکنان زمین بودند.
کد خبر: ۱۱۹۳۶۶۵

این خلاصه‌ای بود از همه آنچه طی 90 دقیقه دیدار نفت مسجد سلیمان و پرسپولیس در زمین رخ داد تا شاگردان برانکو با همین تساوی فرصت بازگشت به صدر جدول را از دست بدهند. سرمربی نفت مسجد سلیمان چه عبدالله ویسی باشد و چه علیرضا مرزبان، انگار تاکتیک این تیم با تفکرات برانکو مچ نیست. پرسپولیس در دور رفت و در ورزشگاه آزادی هم مقابل نفت مسجد سلیمان، با تساوی بدون گل متوقف شد و حالا همین تیم نفت، یک 2 امتیاز دیگر از مدافع عنوان قهرمانی گرفت. البته غیبت بازیکنانی چون سید‌جلال حسینی و شجاع خلیل زاده، باعث شده بود پرسپولیسی‌ها از چند روز پیش نگران وضعیت دفاعی تیمشان باشند، اما این‌که این تیم در فاز هجومی، تقریبا هیچ طرح و برنامه‌ای برای نزدیک شدن به دروازه تیم نفت نداشته باشد، چیزی نبود که هواداران این تیم انتظارش را می‌کشیدند. مهدی ترابی، یک بازی بد دیگر را با پیراهن پرسپولیس تجربه کرد تا در دقیقه 64 جای خود را به محمد امین اسدی بدهد. سروش رفیعی هم مثل دو سه هفته اخیر، نمایش پرفروغی نداشت تا در دقیقه 71 با مهدی شریفی تعویض شود. تعویض سوم برانکو هم آوردن بشار رسن به جای امید عالیشاه در دقیقه 81 بود، اما هیچ کدام از این تعویض‌ها باعث نشد حتی چند پاس سالم متوالی بین بازیکنان پرسپولیس ردوبدل شود. در مقابل تیم علیرضا مرزبان، نمایش بهتری داشت و اگر کمی خوش شانس بود، حتی می‌توانست برنده از زمین خارج شود.
با این تساوی، پرسپولیس 38 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر، به‌دلیل تفاضل گل کمتر، بعد از سپاهان در رده دوم جدول ایستاد. نفت مسجد سلیمان هم 17 امتیازی شد تا در همان رده سیزدهم جدول باقی بماند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها