دکتر محمد شریف ملک زاده: شروع همکاری با دانشگاه وین در حوزه های مهارتی و آموزش، روند اجرایی احداث و بهره برداری از نمایندگی سازمان بین المللی سیتی وان در اطریش با همکاری دکتر رایزینگر طی یک تفاهم نامه همکاری آغاز می شود.
کد خبر: ۱۱۹۳۴۲۰
امضاء تفاهم نامه همکاری علمی و پژوهشی سازمان بین المللی کیفیت، سلامت، حلیت و اصالت با دانشگاه علوم کاربردی وین

به گزارش جام جم آنلاین، دکتر ملک زاده رئیس امنای سازمان بین المللی سیتی وان و اولین مخترع صنعت گردشگری، در نشست و بازدید دکتر جرارد رای زینگر (دبیر کل اتحادیه بین المللی روسای دانشگاه ها IAUP و رئیس دانشگاه علوم کاربردی وین) به همراه اساتید و روسای این دانشگاه از سازمان بین المللی سیتی وان که منجر به امضاء تفاهم نامه همکاری در زمینه آموزش و مطالعات وابسته به آموزش و پرورش جهت امور دانشگاهی گردید، گفت: تنها مجموعه ای در دنیا که مهارتها را تبدیل به تئوری های آکادمیک و علمی می کند سازمان بین المللی سیتی وان است.

وی در ادامه از توافق نمایندگی در وین خبر داد و گفت: از امروز شروع همکاری با دانشگاه وین در دو حوزه اصلی برگزاری دوره های مشترک دکتری تجربی، مهارتی و پژوهش با محور مدیریت گردشگری و همچنین صدور گواهینامه بین المللی استاندار محصول در مناطق صنعتی، تجاری و اقتصادی اطریش توسط دانشگاه وین به نمایندگی از سازمان بین المللی سیتی وان برای محورهای تخصصی مورد تایید سازمان مالکیت معنوی WIPO همکاری مشترک و دراز مدت طی یک تفاهم نامه آغاز خواهد شد.

ایشان، با تاکید بر فعالیت سازمان در زمینه صدور پروانه کیفیت، سلامت، حلیت، اصالت و برگزاری دورهای دکتری پژوهشی و تجربی در ایران، تصریح کرد: موفقیت های خوبی در زمینه حمایت از کالا و خدمات گردشگری حلال کسب شده است و این روند روز به روز در حال گسترش و پیشرفت جهانی می باشد.

وی با محکوم کردن تحریم های ناعادلانه نسبت به ایران و ایجاد انگیزه بیشتر برای امید آفرینی به آینده کشور گفت: هر انسانی برای رسیدن به موفقیت باید یک آرزو در هر سنی داشته باشد بنابراین آرزو دست یافتنی است و آرزو می شود دلیل بر استعداد. برند گردشگری حلال(سیتی وان) در سازمان مالکیت معنوی WIPO ثبت شده است که گامی مهم و اساسی در خصوص حمایت از کالای ایرانی است و این سازمان با افتخار پروانه بین المللی بهره برداری محصول، کالا و خدمات در حوزه سلامت، حلیت، کیفیت و اصالت را صادر می کند و در کشورهای اسلامی، اتحادیه اروپا، آفریقایی، خاورمیانه و کشورهای آسیای میانه کالا، محصولات و خدمات با برند ثبت شده این سازمان موجود می باشد.

دکتر ملک زاده افزود: در تلاش هستیم محصولات ایرانی با نشان بین المللی سیتی وان ( کیفیت، سلامت، حلیت و اصالت) به وسیله گردشگران خارجی که وارد کشور می شوند، به خارج مرزها منتشر شود تا همه ازکالا، محصولات و خدمات با بالاترین کیفیت که دارای نشان اختصاصی است استفاده و رضایت کامل داشته باشند.

ملک زاده با تاکید بر اینکه سازمانها و نهاد های اجرایی و آموزشی باید با ترویج و استفاده از محصولات، کالا و خدمات ایرانی به رشد و پیشرفت کشور و مردم کمک کنند، گفت: ما می خواهیم تجربه ها و نوآوری ها را تبدیل کنیم به مدارک تخصصی که نسل های مختلف از این نوآوری ها استفاده کنند.

دکتر جرارد رای زینگر دبیر کل اتحادیه بین المللی روسای دانشگاه ها IAUP و رئیس دانشگاه علوم کاربردی وین در این گفتگو با اشاره به ظرفیت های گسترده سازمان بین المللی سیتی وان در سطح برون مرزی ایران تاکید به توافق و همکاری دو جانبه با دانشگاه علوم کاربردی وین را خواستار شدن و برگزاری دوره های مشترک دکتری تجربی، مهارتی و پژوهش محور مدیریت گردشگری و همچنین معرفی دانشگاه وین به عنوان نماینده سازمان بین المللی سیتی وان در اتریش را یکی از موثرترین راه های آموزشی و گردشگری حلال دانستند.

دکتر ملک زاده در پایان این گفتگو ضمن آرزوی رفع موانع و تاکید بر همیاری و همکاری مسئولین و نهادها با سازمان های خصوصی، گفت: با توجه به تمامی مشکلات و موانعی که بر سر راه رسیدن به آرزوهایمان داشتیم، برای تعالی مردم ایران تمام تلاش خود را عزم می کنیم و هیچ گونه ترسی از امواج و طوفان هایی که به کشتی این سازمان برخورد می کند، نداریم چون مشکلات و سختی انسان های موفق را به پیشرفت نزدیک می کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها