سعید فتاحی به حرف‌های یحیی واکنش نشان داد

گل‌محمدی دیوار کوتاه پیدا کرده

یحیی گل‌محمدی سرمربی پدیده بعد از شکست مقابل پرسپولیس و حذف این تیم از رقابت‌های جام حذفی حرف‌هایی به زبان آورد که باعث واکنش سازمان لیگ شد.
کد خبر: ۱۱۹۲۸۹۹

یحیی از این گفت که برنامه سازمان لیگ بودار است. او گفت چرا باید هر 4 روز یک بار برای تیم او بازی بگذارند؟
گل محمدی ادامه داد: «از آقای فتاحی و همکارانش جای سوال است که چرا این برنامه‌ریزی را انجام داده‌اند و چرا با تعویق بازی ما موافقت نمی‌کنند؟ اگر بحث موافقت سپیدرود است، برای بازی با استقلال هم ما موافقت نکردیم. چرا آن بازی را عقب انداختند؟ این برنامه‌ریزی فقط برای ما اتفاق افتاده است و شاید چون ما بالای جدول هستیم، برای آنها سنگین است و دوست ندارند این اتفاق رخ بدهد. آنها خودشان باید بیایند پاسخگو باشند که چرا این برنامه‌ریزی را برای ما انجام دادند.»
دیروز سازمان لیگ به این اظهارات واکنش نشان داد. سعید فتاحی رئیس کمیته مسابقه در این‌باره گفت: «ما به این صحبت‌ها عادت کرده‌ایم. پیش‌تر می‌گفتند داوران کوتاه‌ترین دیوار را دارند، اما تیم‌ها الان دیواری کوتاه‌تر از سازمان لیگ و فتاحی گیر نمی‌آورند. در اواخر بهمن سال گذشته، برنامه پیشنهادی لیگ برتر به باشگاه‌ها اعلام شد و نظرات باشگاه‌ها را خواستیم. این برنامه تصویب شد، اما الان دیواری کوتاه‌تر از داوران پیدا شده است. گل‌محمدی دوست خوب من است، اما پس از فشار شکست این صحبت‌ها را مطرح کرد.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها