حق با شماست

کد خبر: ۱۱۹۱۵۵۹

# کتاب_‌ کنکور
کیمرامی از تهران:
هزینه‌های بسیار بالا در تبلیغات موسسه‌های کنکور و کمک آموزشی و نفوذ این موسسات در آموزش و پرورش باعث کاهش تاثیر کتب درسی شده است.

#‌ آبخیزداری _ باران
معصومی از قم:
تا چه حد وزارت نیرو و سازمان آب توانسته‌اند در جمع‌آوری آب‌های سطحی و باران موفق عمل کنند؟ امیدوارم با تدبیر ویژه این مسؤولان محترم در تابستان مشکلات کمتری نسبت به سال‌های گذشته داشته باشیم.

# پارک ـــ ماهیگیری
سخایی از تهران:
مجوز ماهیگیری با قلاب در پارک رازی واقع در منطقه 11 تهران 25 هزار تومان بود ولی اخیرا با تحویل این مدیریت به پیمانکار خصوصی، مبلغ مجوز به یکصد هزارتومان افزایش پیدا کرده و کسی هم پاسخگوی اعتراضات نیست.

# دارو ـــ کیفیت
صفری از گرمسار:
داروهای خارجی بسیار گران شده و کیفیت داروهای مشابه که در داخل کشور تولید می‌شود کمتر از آن است و البته بسیار گران.

# فیلم ـــ دهه 60
زمقمی از تهران:
ازسازمان محترم صداوسیما درخواست می‌شود فیلم‌های دهه 60 راجع به
دهه فجر را دوباره پخش کند.

# سوء _ مدیریت
سندانی از کرج:
اگر مدیریت بحران و مسؤولان استان خوزستان اقدام سریع و موثرتری برای مواجهه با سیل اخیر صورت می‌دادند، مطمئنا خسارت کمتری به مردم وارد می‌شد.

# تورم ـــ حقوق
موسوی از تهران:
سال 98 قرار است حقوق کارمندان 20درصد افزایش داشته باشد، ولی با این افزایش قیمت‌ها و تورم، آیا این مقدار جوابگوی امرار معاش مردم است؟

# سفره ـــ خالی
میرزایی از اصفهان:
ناتوانی دولت در برابر کنترل و کاهش قیمت خشکبار، گوشت، مرغ و... نشان‌دهنده چراغ سبز دولت به این گرانی‌ها ست و مردم باید با سفره‌ای خالی شرمنده خانواده خود باشند؟

# اراک ـــ فرمهین
اکبری از اراک:
وزارت راه و شهرسازی از سال 83 عملیات احداث جاده اراک ـ فرمهین را به طول 43 کیلومتر شروع کرده ولی با گذشت 14 سال هنوز به اتمام نرسیده است.

info@jamejamonline.ir

روابط عمومی : ٢٢٢٦٢١٤٢

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها