حق با شماست

کد خبر: ۱۱۹۱۲۵۴

# هزینه_ فوتبال
فریدنیا از بجنورد:
با وجود هزینه و سرمایه‌گذاری هنگفت در ورزش فوتبال توسط وزارت ورزش، نتیجه آن قابل قبول نبوده است و امیدوارم در سال‌های آتی به ورزش‌های پایه و مستعد بیشتر اهمیت داده شود.

# بیمارستان _کمبود
کرمی از کرمانشاه:
چرا یک بیمارستان دولتی دستگاه و تجهیزات مرتبط با شست‌وشوی گوش را ندارد؟ بیمارستان تامین‌اجتماعی شهدای کرمانشاه فاقد این تجهیزات است و دکترهای این بیمارستان بیماران را به مطب شخصی خود ارجاع می‌دهند.

# شهرداری _ هرس
احمدی از تهران:
درختان محله شهرک شهید بهشتی واقع در خیابان شهید رجایی نیاز به هرس دارد، ولی شهرداری منطقه تاکنون اقدامی صورت نداده است.

# کارنامه _ پول
ممی‌زاده از تهران:
مدرسه شهید سالاری1 واقع در منطقه 19 تهران، برای دادن کارنامه دانش‌آموزان، از اولیاء وجه نقد درخواست کرده‌اند و در‌صورت نپرداختن این مبالغ از دادن کارنامه خودداری می‌کند.

# سبد _ ناچیز
جلینی از سبزوار:
سبد حمایتی کالا که با هدف کمک به قدرت خرید مردم شکل گرفت، علاوه بر این‌که به تعداد اندکی از مردم تعلق گرفت به علت مبلغ ناچیز هیچ کمکی به اقشار ضعیف نکرد.

#بازسازی_ پل
اسماعیلی از تهران:
پل شهدای شمس‌آباد واقع در بلوار گلزار آسفالت مناسب ندارد و از موقع تاسیس این پل برای ترمیم و بازسازی اقدامی از سوی شهرداری منطقه صورت نگرفته است.

جوابیه

در پی درج پیامی با عنوان «هراز _ آسفالت» مشاور ریاست و مدیر روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با ارسال نمابری اعلام کرد: با پیگیری صورت گرفته توسط اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان مازندران اکیپ رفع نقص به محور هراز و محل مورد نظر اعزام شده و تمام مشکلات مربوط به محدوده پلیس راه آمل رفع شده و در دیگر موارد نیز با برنامه‌ریزی صورت پذیرفته، نواقــــــص موجـــــود برطرف خواهد شد.

info@jamejamonline.ir

روابط عمومی : ٢٢٢٦٢١٤٢

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها