با خیال راحت این چند صفحه را بخوانید؛‌ گزارش‌ها و گفت‌وگوهای تازه و منحصر به فردی برایتان تدارک دیده‌ایم که قبلا جایی منتشر و به نقل محافل رسانه‌ای تبدیل نشده است. مثلا شاید در روزهای آینده درباره «دیدن این فیلم جرم است» چیزهایی بخوانید، اما امروز شانس آن را دارید که یک گفت‌وگوی مفصل درباره این فیلم را در صفحه 10 بخوانید یا شاید درباره آیت‌ا... هاشمی شاهرودی مطالب زیادی خوانده باشید، اما امروز و در صفحه 12 این فرصت را دارید که او را به عنوان یک پدر در قالب حرف‌های فرزندش ببینید و بشناسید. شاید این روزها شما هم درگیر جشنواره فیلم فجر بوده و چیزهایی تجربه کرده باشید که اهالی رسانه به آنها توجه نکرده باشند، اما همین امروز گزارشی در این باره برایتان داریم و در نهایت باز هم علی رستگار و تک‌نگاری‌های او از جشنواره فجر که پای ثابت صفحات فرهنگی این روزهای ماست.
کد خبر: ۱۱۹۰۶۱۶

یک روایت متفاوت از جشنواره در همین صفحه پیش روی شماست. فاطمه ترکاشوند که کارشناس ارشد هنر است و امسال از داشتن کارت جشنواره محروم مانده، مثل همه مردم به سینما رفته که فیلم ببیند. او برای تماشای فیلم مورد نظرش سفری ماجراجویانه را تجربه کرده که حالا تبدیل شده به یک روایت متفاوت از جشنواره؛ روایتی که هر چه پیش می‌رود خواندنی‌تر می‌شود و نقدها و پیشنهادهایش مفیدتر.
دو صفحه میانی مختص جشنواره فیلم فجر است و دسترنج دبیر گروه فرهنگی و خبرنگار سینمایی ما. جناب محمدصادق علیزاده گفت‌وگویی داشته با رضا زهتابچیان، کارگردان فیلم «دیدن این فیلم جرم است». اگر این فیلم را ندیده‌اید حتما تا حالا چیزهایی درباره‌اش شنیده‌اید و اگر درباره مضمون فیلم اطلاعاتی داشته باشید، اصلا بعید نیست که گمان کنید این گفت‌وگو به تقدیر و تشویق گذشته است، اما باید خدمتتان عرض کنیم که سؤالات صریح و تند به همراه پاسخ‌های به گمان ما صادقانه،‌ در صفحه 10 منتظر شما هستند. برای برطرف شدن این کنجکاوی‌ها حتما گفت‌وگوی آقای دبیر را با کارگردان فیلم بخوانید.
علی رستگار هم به روال روزهای گذشته برای شما
از فیلم‌های روز چهارم جشنواره نوشته و تحلیلی داشته بر فیلم‌های زهرمار، مسخره‌باز و روزهای نارنجی. همچنین او مثل همیشه دست به بقچه برده و زرشک و کشمش و شاتوت برای این فیلم‌ها بیرون کشیده است.
یادتان هست از فامیل دورمان گفتیم؛ استاد محمدرضا کائینی که همکارمان شده و برای صفحه 12 مصاحبه‌ها و مقاله‌های تاریخی تدارک می‌بیند. امروز می‌توانید گفت‌وگوی استاد با فرزند آیت‌ا... هاشمی شاهرودی را بخوانید و لابه‌لای خاطره‌بازی‌ها و گپ و گفت‌ها او را در قامت یک پدر بشناسید. گفت‌وگویی که تصویری متفاوت و قابل تامل از آیت‌ا... شاهرودی پیش روی شما قرار خواهد داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها