سردار آزمون، قطعا به لیگ‌های بزرگتر فکر می‌کنم

دوست داریم جام آسیا را مال خود کنیم

کد خبر: ۱۱۹۰۴۱۳

سردار آزمون از آن دست بازیکنانی است که هنوز در روسیه خوش می‌درخشد. او امسال جزو بهترین بازیکنان لیگ این کشور بوده است. سردار چند ماه پی در پی است که عنوان بهترین بازیکن ماه باشگاه روبین را مال خود می‌کند و این یعنی اوضاع بسیار خوبی دارد. وقتی در این باره از سردار سوال می‌کنیم پاسخ می‌دهد: خدا را شکر امسال در روسیه شرایط خوبی داشته‌ام. تمرینات خوبی پیش از فصل داشتم. از سویی اینجا واقعا راحت هستم و آرامش کامل دارم. حمایت همبازیانم هم واقعا مزید بر علت شده تا بتوانم شرایط خوبی را تجربه کنم. امیدوارم امسال بتوانم برای روبین کازان بهترین بازی‌ها را انجام دهم. بزودی باید با تیم ملی هم در جام ملت‌ها حاضر شوم و این مساله برایم مهم است که بتوانم از نظر بدنی و آمادگی در سطح بالایی باشم. الان آرامش فکری دارم و تمرکزم روی بازی‌ها و تمرینات زیاد است.
خیلی‌ها دوست دارند سردار به لیگ‌های بزرگتر برود و بازی در آنجا را تجربه کند. در سال‌های گذشته همواره شایعات زیادی درباره انتقال این بازیکن به باشگاه‌های بزرگ مطرح بوده است. سردار هم دوست دارد بازی در کشورهای دیگر را تجربه کند و در این باره می‌گوید: قطعا به لیگ‌های بزرگتر فکر می‌کنم، ولی در حال حاضر تمرکزم روی این مساله نیست. تمرکز سردار روی چه مساله‌ای‌؟ او جواب می‌دهد: در حال حاضر تمرکزم روی روبین کازان و جام ملت‌هاست. فراموش نکنید بزودی مسابقات جام ملت‌ها شروع می‌شود و برایم مهم است که در بهترین شرایط باشم. امیدوارم بتوانم در جام ملت‌ها همان بازیکنی باشم که هواداران و کادر فنی توقع دارند.
تیم ملی ایران یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی در آسیاست. به نظر می‌رسد حالا نزدیکتر از دهه‌های اخیر به جام هستیم. در این سال‌ها ایران نتوانسته آسیا را فتح کند. آخرین باری که روی سکو رفتیم در بازی‌های جام ملت‌های چین بود که سوم شدیم. آن تیم بی نظیر بود و حالا خیلی‌ها اعتقاد دارند تیم فعلی هم به قدری خوب هست که بتواند به قهرمانی در آسیا برسد‌. سردار در این باره می‌گوید: ببینید ما دوست داریم جام آسیا را مال خود کنیم، ولی این کار اصلا ساده‌ نیست. تیم‌های رقیب هم خیلی با قدرت هستند. ژاپن، کره جنوبی، استرالیا و حتی تیم‌های عربی واقعا خطرناک هستند. هر کدام از آنها سرمایه‌گذاری زیادی کرده‌اند تا بتوانند این جام را به دست بیاورند. طبیعتا کار ما خیلی سخت است. باید بهترین تدارک را ببینم. ان‌شاءا... در قطر تیم ملی به طور کامل آماده شود و بتوانیم با تمام قدرت در رقابت‌ها حاضر شویم.
سردار حرف‌های خود را این‌طور تمام می‌کند: آنها همیشه حامی تیم‌ملی بوده‌اند. واقعا طرفداران همه انگیزه ما برای موفقیت هستند. امیدواریم که مثل همیشه حمایت همه جانبه کنند. در امارات هم منتظر آنها خواهیم بود. مطمئنم استقبال از تیم ملی خیلی زیاد خواهد بود.

سعید اکبری

ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها