یادداشت

بازی با تعلیق

نامه تعلیق فوتبال ایران بزودی می‌رسد! این خبری است که روز گذشته فقط و فقط یک رسانه آن را منتشر کرد.
کد خبر: ۱۱۹۰۱۱۷

شاید سایر رسانه‌ها هم خبر را به نقل از این خبرگزاری روی خروجی خودشان منتشر کردند اما دیگر همه می‌دانند وقتی خبری به این مهمی درز پیدا کند سایر رسانه‌ها هم آنقدر پیگیر می‌شوند تا هر طور شده و به‌صورت اختصاصی از منبعی متفاوت خبر مخصوص خودشان را داشته باشند، اما این‌که چرا این خبر را فقط یک خبرگزاری داشت کمی عجیب بود.خبری که در متن آن آمده بود:«نامه تعلیق فوتبال ایران طی چند روز آینده به مسؤولان ورزش خواهد رسید. براین اساس ابتدا تیم ملی فوتبال ایران از حضور در جام ملت‌های آسیا تعلیق خواهد شد و پس از آن نمایندگان ایران حق حضور در لیگ قهرمانان آسیا را نخواهند داشت.
درحالی که سوژه اصلی این روزها فدراسیون فوتبال است، اما باشگاه پرسپولیس نیز به خاطر همین مشکل در خطر حذف از لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد و به احتمال زیاد در نامه‌ای که برای مسؤولان ایران ارسال خواهد شد تاکید می‌شود فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس به‌خاطر دخالت دولت در امورشان تعلیق خواهند شد.»
بدون رودربایستی یک سوال از رئیس فدراسیون فوتبال که با بند و تبصره در فدراسیون فوتبال ماندگار شد و رئیس کمیته ملی المپیک و وزیر ورزش هم مهر تایید خودشان بر ادامه فعالیتش در فدراسیون را زدند، می‌پرسم که اگر منبع انتشار چنین خبری از داخل فدراسیون است، چه هدفی را دنبال می‌کند؟
بازی با احساسات میلیون‌ها هوادار عشق فوتبال و میلیون‌ها ایرانی که منتظر هستند موفقیت تیم ملی کشورشان در جام ملت‌های آسیا را ببینند به چه دلیل است؟
بدون شک مسؤولان فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا بشدت همه مسائل داخلی فوتبال ایران را رصد می‌کنند و مترصد فرصتی هستند تا بهانه بگیرند و تیم‌های ایران را از آسیا کنار بگذارند.
این بهانه و ابزار خوبی نیست دل میلیون‌ها ایرانی را به لرزه در بیاورید. فیفا شنبه و یکشنبه تعطیل است و در هفته گذشته هم اتفاقی نیفتاده که بخواهد نامه‌ای خطاب به ایران برسد، مگر این‌که از داخل خیلی‌ها راپورت داده باشند و... چه خوب است که به جای قهر کردن‌های بچگانه، همان‌طور که صالحی امیری و سلطانی‌فر به شما اعتماد کرده‌اند، شما هم سینه سپر کنید و با تبعیت از قانون زیر برگه بازنشستگی رفقایتان را امضا کنید تا هم فوتبال ایران را از تعلیق نجات بدهید و هم شرایطی را فراهم کنید تا تیم ملی در آستانه جام ملت‌های آسیا آرامش داشته
باشد.
این تنها کاری است که شما می‌توانید برای ایران و برای تیم ملی انجام بدهید.

مرتضی رضایی

روزنامه‌نگار

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها